Werk gevonden! :)

15 april 2015 - Brisbane, Australië

Het is even tijdje stil geweest maar heb niet stil gezeten! Gisteren uitgenodigd voor een interview dus waarschijnlijk heb ik werk in een fabriek, dus erg blij wat ik al zei denk ongeveer 1 maand te werken en dan verder te reizen. Net even gekeken waar het precies is en een Go-card gehaald voor de trein, het is ongeveer 45 minuten reizen! Ooh even wat heel anders... als je door de stad heen loopt de straat is zo netjes en schoon. Brisbane wel leuk stadje maar zou hier niet willen wonen. Nu even kijken of er ook een hostel in de buurt zit van de fabriek.. dit was het weer zal wel even bericht plaatsen als ik de baan heb! tot kiekes

Groetnis ut Brisbane!

1. Albert Wolters:
    15 april 2015
    Wat doe jij een schat aan ervaringen op, PRACHTIG Robin!
  2. Janny:
    15 april 2015
    Fansels krijsto de baan...wa wol der no net in Fries oan it wurk hawwe :-) Sukses Robin en bliuw foaral genieten (mar dat komt neffens my wol goed :-))
    Groetsjes Janny en de rest
  3. Henk Jorritsma:
    Succes.Werk ze.
  4. J.H. Dijkstra:
    Hallo Robin,
    Even een hartelijke groet uit het mooie Friese Workum, fijn dat je vrij zeker voor een maand werk kunt krijgen, ja want ook inkomen is belangrijk om te kunnen eten, slapen in een mooi hotel, veel succes !!! Groeten, Pake en Beppe
  5. Dirk en fimmy:
    15 april 2015
    jippie het is gelukt ,is voor de portemenee ook leuk.
    werkse

Dirk Fimmy en Annemiek