Darwin tot Perth...

24 juni 2015 - Broome, Australië

Hallo allemaal,

Vandaag al weer de 5e dag Niels en ik zijn nu al in Broome.. 19 juni zijn we alletwee naar Darwin gevlogen, ik vanuit Melbourne en Niels van uit Brisbane. 20 juni de auto opgehaald en van alles in gekocht stoelen eten enz...
1e dag naar Pine creek gereden en door de kakadu heen gereden maar viel ons erg tegen omdat wij geen 4wieldrive hadden maar toch wel bij wat plekjes geweest. Daar op een camping gebleven en de eerste nacht in de auto het voelt nu wel echt kamperen! Volgende dag meer omhoog gereden en veel rotsen gezien in national parks.. daarna weer terug en ik zag daar mensen staan en dacht zal ze even wat vragen bleken het ook nederlanders te zijn toch wel grappig ofniet dan? 3e en 4e dag eigenlijk alleen maar aan het rijden geweest af en toe bij een dorpje gestopt om ook te tanken.. het valt ons wel tegen hoeveel benzine dit beesie neemt, zuipt meer dan de baas zelf het is nu de 5e dag we hebben nog 23 dagen om de hele west coast af te leggen. Ik kan helaas geen foto s plaatsen van wege erg slecht bereik.. Oohja we reden van Katharine reden we naar beek argly maar we waren over de helft was de tank bijna leeg kwamen we bij de grens en wat mensen vragen als ze wat bezine hadden dus wat kantje boord.. nu hebben we 20 liter tankje er bij gekocht voor de zekerheid.. in totaal al meer dan 2400 kilometer gereden. nou nu hou ik weer op en jullie horen binnenkort wel weer us wat..

Groeten van Niels & Robin vanuit Broome

1. Dirk en fimmy:
    24 juni 2015
    ha die wereld reiziger het wordt steeds leuker zeker je ziet zo veel kun je dit later wel aan ons overbrengen .
    het is je gegunt.
    liefs Dirk fimmy en Annemiek
  2. J.H. Dijkstra:
    26 juni 2015
    Hallo Robin,
    Hier alles goed en we hebben gelezen dat jullie tocht ook goed gaat, ja oude auto's lusten wel wat drinken, je kan beter de VOLVO van heit even lenen die is vast zuiniger, al was dan het laten overkomen weer te duur geweest, maar jullie redden het wel, stoere mannen lukt alles, veel succes en plezier, groeten uit het mooie Friese Workum, Pake en Beppe.