Goedemorgen.. vandaag op naar Darwin.

19 juni 2015 - Melbourne Airport, Australië

Hallo allemaal,

Weekje Melbourne zit er weer op pinguins gezien en bij wat stranden geweest paar keer leuk opstap geweest , oohja kwam ook nog mensen tegen die ik in Brisbane heb ontmoet dus daar ook 2 dagen dingen bezocht prima vermaakt^^ nu eerst naar Adelaide dan over stappen en dan op naar Darwin daar is het nu ongeveer 32 graden dus best wel leuke temperatuur haha.. en morgen de auto ophalen en dan eerst naar de kakadu voor 1 a 2 dagen en dan zien we wel verder zal vanmiddag wat foto s plaatsen als ik in Darwin ben en zal jullie natuurlijk op de hoogste houden als ik wifi heb. Tot gauw....

Groetnis ut Melbourne.

1. J.H. Dijkstra:
    23 juni 2015
    Hallo Robin,
    Heb je het al een beetje warm met 32 graden daar bij jou, hier is het somber met zo'n 19 graden, af en toe regen, nee het is hier nog geen zomer, lijkt meer op herfst.
    Hebben jullie al in de camper overnachtingen gedaan of komt dat de komende dagen ???
    Hier alles goed, wensen je nog een fijne tijd, je wereldreis gaat snel, geniet er van, als je thuis bent horen we graag je mooie verhalen van alle belevenissen, tot ziens en veel plezier van Pake en Beppe.