Aaangekomen in Perth.

6 juli 2015 - Perth, Australië

Goeiee,

Zo wij hebben al mooi wat kilometers gemaakt nu al zo n 6000 erop zitten we hebben allemaal stops gemaakt en ook mooie plekje bezocht en gezien. Vandaag in perth aangekomen en we hebben wat dagen over maarja we zijn wel vanplan om meer naar beneden te reizen. We hebben het erg naar ons zin gewoon top ervaring nu even 2 weekje perth en dan denk 1 weekje melbourne en dan naar hus. De tijd vloog voorbij maar wel heel veel gedaan en gezien. Nouja tot snel dan maar weer....

Tabeee.

1. Henk Jorritsma:
    6 juli 2015
    Leuk te lezen dat je erg geniet. Zo door gaan, groet uit Workum.
  2. Mem:
    Wij zijn ook onderweg. Het aftellen kan beginnen. Nu nog lekker genieten. Dikke tut fan us.
  3. J.H. Dijkstra:
    7 juli 2015
    Hallo Robin,
    Fijn dat de reis goed verloopt, zuipt het beesie nog steeds of valt het nu wat mee, ja nog minder dan een maand en je bent weer thuis, zien wij trouwens wel naar uit, het gaat nu snel hè en dat hadden we in februari niet gedacht, nou wij wensen je de laatste weken nog veel plezier, hartelijke groeten uit het mooie Friese Workum, Pake en Beppe.