Tegenvaller...

21 april 2015 - Brisbane, Australië

Hallo allemaal,

Ik heb donderdag een interview gehad en het was geen fabriek maar als verhuizer.. Ik was met 4 andere jongens van het zelfde hostel en leek allemaal goed ze zeiden jullie krijgen maandag of dinsdag bericht waneer je moet beginnen! nou dus ik dacht mooi ik heb werk.. en kreeg ik mailtje dat er momenteel geen werk beschikbaar is en dat geld ook voor de anderen dus enorm balen! Nu weer druk op zoek naar werk wat echt heel lastig is hier zijn heel veel backpackers die ook zoeken naar werk. ik zie het nog een paar dagen aan en druk opzoek naar werk en anders ga ik verder reizen.. Misschien maak ik meer kans in andere steden! Het is wel frusterend dat je hele dag op  zoek bent naar werk en dat je niks vindt... Maar probeer positief te blijven en gewoon verder te zoeken! Ik ga nu weer verder zoeken...

1. Dirk fimmy en annemiek:
    lieve Robin.
    Nu komt je sterke kan boven ,positief door gaan dat past ook bij je.
    Met deze instelling gaat het vast lukken
    liefs dirk fimmy en annemiek
  2. Henk Jorritsma:
    21 april 2015
    Goeie keuze om positief te blijven. Succes met werk zoeken.
  3. Barbara:
    21 april 2015
    Hey Robin, jammer dat het niet zo snel lukt, maar het komt vast wel goed. Je bent multi inzetbaar, toch :-) dat heb je allang bewezen. Succes, we horen vast binnenkort weer van je dat je iets leuks hebt gevonden. Groetjes, Barbara
  4. J.H. Dijkstra:
    Hallo Robin,
    Jammer dat het werk niet is gelukt, doch de aanhouder wint en dat ben jij.
    Wij waren bijna je hulp nodig geweest, ik had een boerderijtje gekocht met fraaie oprijlaan, daar kon ik dan wat geiten, schapen en paarden houden, maar toen ik van beppe de boerenhulp moest bestellen schrok ik zo en werd me duidelijk dat ik had gedroomd. ja en dromen zijn nog steeds bedrog, dus we blijven wonen waar we al 35 jaar wonen.
    Wij wensen jou heel veel "succes" veel liefs en groeten uit een zonnig Workum. Pake en Beppe.
    paarden