Een trip gemaakt met 2 nederlanders

20 maart 2015 - Mission Beach, Australië

Goeieee.

Ik ben ongeveer 8 dagen in Cairns geweest en dat was lang genoeg...  er waren 2 nederlanders die vroegen of ik ook met hun een auto wilde huren voor 2 dagen en ik vond het een goed idee!! We zijn naar allemaal verschillende plaatsen geweest o.a. Cook Town en Port  Douglas en nog veel meer....was in het begin wel even wennen, links rijden maar wel cool om dat een keer te ervaren! We hadden alle 3 een rijbewijs dus we wisselden steeds om de eerste dag, super weer gehad en 2e dag iets minder met regen.. oohja de 2e dag zijn we naar Mission Beach gereden waar ik ook mijn skydive heb gedaan en daar hebben ze mij afgezet. Dit was voor mij beter, scheelde mij weer veel tijd! En in dit hostel blijft ik 2 dagen en morgen naar Townvillage! En de afgelopen dagen geen internet gehad.. nu even lekker genieten van de zon en lekker niks doen heb toch best wel zwaar leven hehe! :p

Oant snel groetnis ut Mission Beach!!!

1. Albert Wolters:
    20 maart 2015
    Heel veel sterkte met je keiharde bestaan Down under.
  2. Henk Jorritsma:
    20 maart 2015
    Sinds ik met pensioen ben ervaar ik ook de zwaarte van het genietend niks doen. Ook van uit Workum sterkte. Hoi.
  3. Annelies:
    23 maart 2015
    Ha Robin,
    Je beleeft genoeg daar, leuk om alles te lezen en foto's te zien. Dat je het zwaar hebt kan ik me voorstellen, met die krokodillen in de buurt. Ook in Cape Trib geweest? Vast wel, kan haast niet missen, op weg naar Cook Town. Goede reis maar weer en veel plezier!
  4. Max de toerist uit workum:
    25 maart 2015
    Haaa robin, tink even een berichtje.
    Mooie Stranden hebbe ze daar zo te zien, en hoe was et skydiven? en mooi filmke van de viskes!
    Nog veel plezier en Succes!! Groeten uit workum!
    En goedd bluwe drinke he!! :P