Airlie Beach en whitsundays.

27 maart 2015 - Airlie Beach, Australië

Goedemorgen voor jullie....

Afgelopen paar dagen erg mooi gehad,ben van Mission beach naar Townvillage gegaan met de bus daar 2 nachten gebleven was niet echt bijzonder.. toen naar Airlie Beach gegaan, was 4 uurtjes rijden met de bus dat was te doen! En toen moest ik 1 dag wachten voor mijn trip met de boot naar de whitsundays!! Totaal 2 nachten op de boot met groep van 28 was echt onwijs gaaf en wat is de omgeving toch mooi ongelovelijk heb ook alles gezien zal de foto s even delen.. nu weer terug in hostel nu even kijken wat ik ga doen, waarschijnlijk naar Rainbow beach om daar Fraser Island te doen maar is nog niet zeker.. oohja geniet maar lekker van de foto s!

oant sjen!

1. Henk Jorritsma:
    27 maart 2015
    In gedachten reis ik mee. Geweldige ervaringen doe je op. Mooie foto. Succes verder.
  2. Barbara:
    28 maart 2015
    Hi Robin, wat een leuke tijd heb je daar. Volgens mij verveel je je geen enkel moment. Leuk om alle foto's te zien. Geniet er nog maar een poosje van. Ben erg benieuwd naar het volgende verhaal. Hier alles goed Groetjes, Barbara
  3. Minke Dijkstra - Bos.:
    28 maart 2015
    Hallo Robin, mooie foto's heb je gemaakt, er waren daar echt veel vissen, gelukkig zat er geen haai tussen, mooie natuur is het daar, nu moet je nog op kangoeroe jacht, pas op die schoppen soms raak en spuwen kunnen ze ook, heb je ook mooie papagaaien gezien, hier is alles goed, veel plezier en tot de volgende keer !!! Groetjes, Pake en Beppe.