Bezoek aan de tempels/boot koning

5 februari 2015 - Bangkok, Thailand

Vandaag was een lange dag ik ging 8 uur s ochtends weg en 18.00 weer terug..

Vandaag veel tempels bezocht heel erg indrukwekkend en super mooi!!

En paar keer met de boot over geweest om dr te komen.

Ook door chinatown gelopen... ze proberen alle toeristen naar hun tent te lokken.

Ben ook bij de boten geweest van de koning was ook erg mooi zie de foto's maar!

En Morgen bij de watervallen kijken en scirocco hooge toren in de avond...

Gr robin

1. Barbara:
    5 februari 2015
    Ha die Robin, zo te zien vermaak jij je best. Mooie foto's. Je ziet veel van de wereld. En de overstap in Hongkong is dus goed gegaan :-) Geniet van al het moois. Het is leuk om je te volgen via deze reisblog!.
    Groetjes, Barbara
  2. Albert Wolters:
    5 februari 2015
    Prachtig om te lezen! Wat doe jij mooie ervaringen op, Geniet van alles. Wat mooi, dat wij zo een beetje met je mee kunnen reizen dmv de foto's.
  3. Jolanda:
    7 februari 2015
    hoi robin, geweldig dat je deze ervaring mag beleven geniet van alles wat je doet lekker cultuur opsnuiven en zo kan ik een beetje met je mee reizen door de verhalen en de foto's die je maakt onwijs veel plezier
  4. Minke Dijkstra - Bos.:
    8 februari 2015
    Hallo Robin, fijn weer wat van je te horen en te zien, wij volgen je elke dag, fijn dat je geniet en het naar je zin hebt, groetjes uit het mooie Workum
  5. Bekent:
    9 februari 2015
    heel mooi om te zien wat jij beleefd en meemaakt ,we volgen
    je doen en laten met genoegen.
    De vrijdagmorgen zwemmers uit Molkwerum..