Aankomst Thailand/Bangkok

2 februari 2015 - Bangkok International Airport, Thailand

Even een update over mijn reislogger,

Vandaag meer dan 14 uur gevlogen was een erg lange zit leuk is anders haha

In Hongkong moest ik overstappen maaar kon het eerst nergens vinden, ze stuurden mij allemaal verkeerd kant op.

Uit eindelijk wel gevonden en toen richting Bangkok.

Erg drukke stad heel warm en we reden naar hotel dat duurde ook ongeveer een uur.

Was helemaal kapot, net ook geslapen voel mij al weer wat beter!

Morgen maar in Bangkok kijken vanavond lekker niks...

1. Albert Wolters:
    2 februari 2015
    Robin, ik vind dit heel dapper van je. Ik ga je reisverslag helemaal volgen! Voorspoedige reis, en eigenlijk ben ik best wel trots op mijn oud leerling, heel veel succes!!
  2. Buurjongen van stukkie verderop:
    2 februari 2015
    Heeey man! Mooi dats ol sa fier bist! Rustig oan dwam joen en net te gek moai die "froulje"

A je to!
  3. Ingrid:
    2 februari 2015
    Lieve Robin, Van harte Gefeliciteerd met je 20e verjaardag!! Voor het eerst niet thuis met je verjaardag, maar beginnen met een Thais verjaardagsontbijtje !! Veel plezier vandaag. XXX dikke tut van Heit en Mem.
  4. A vd velde:
    3 februari 2015
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je avontuur !
    Groetjes
  5. Gerrit Kan:
    Robin
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag .
  6. Albert Wolters:
    3 februari 2015
    Hallo Robin, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wel vreemd denk ik, om dat in je uppie te moeten vieren in een vreemd land! Veel succes verder!
  7. Brenda:
    Hey Robin,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    We hebben je wel gemist gisterochtend bij badminton hoor!
    Veel plezier in Bangkok.
    Groetjes Brenda
  8. Miranda en de rest van de Rolpeal:
    Hagoeie,

We zijn te laat maar......Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke klapzoen van al het oude spul hier.
    Lekker genieten..
  9. Minke Dijkstra - Bos.:
    3 februari 2015
    Lieve Robin, Hartelijk Gefeliciteerd met je 20e verjaardag, wij wensen je een mooie dag en hopen dat je het goed maakt zo ver van huis, wij wensen jou heel veel succes !!!
    Hartelijke groeten van Pake en Beppe
  10. Dirk en fimmy:
    3 februari 2015
    Lieve Robin van harte gefeliciteerd met je verjaardag we hopen dat er daar toch iemand is met wie je even kunt proosten op deze dag.
    Veel plezier daar Liefs van ons
  11. Janny:
    3 februari 2015
    Heej Robin, lokwinske mei dyn jierdei. Gelokkich hawwe wy sneon foardasto op reis gongst de tút noch 'live' jaan kinnen ;-) Have fun en oant letterrr xxx
  12. Janny:
    3 februari 2015
    Heej Robin, lokwinske mei dyn jierdei. Gelokkich hawwe wy de tút foar dasto op reis gongst sneon noch 'live' jaan kinnen ;-) Have fun en oant letterrr xxx
  13. Annette Neumann:
    4 februari 2015
    Happy Birthday to you Robin. yes I think also very brave of you to do thisl Stay safe
    Love Annette
  14. Robin en Fenna en Brent:
    4 februari 2015
    Hee hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties!!
    Ik vermaak mij hier prima maar was wel even wennen hoor.
    Vandaag niet veel op de planning..
    maar ik zal jullie op de hoogte houden met foto en verhalen.

Groeten uit bangkok!
  15. Marian:
    9 februari 2015
    Ha die Robin, hjoed al foar de 2e kear kontakt, ek fan my tige lokwinske mei dizze bysundere jierdei, dizze silst nea ferjitte. In protte nocht en wille winske de kommende tiid. Dit foar no oant in oare kear