De plannen voor de volgende 2 maanden...

7 juni 2015 - Adelaide, Australië

Vandaag vertrokken uit Brisbane waar ik verbleef in chill backpackers waar echt leuke tijd heb gehad, veel mensen heb ontmoet.. veilig aangekomen in Adelaide hier niet veel te doen dus nu even chilleehh in het hostel en morgen om 12.45 in de middag vertrek ik naar Alice Springs om dan de 3 day tour te doen. De tijd vliegt voorbij straks voordat ik het weet sta ik al weer bij het zwembad bij de rolpeal... Maar goed ik heb 3 dagen geleden besloten om toch ook de west coast van Australië te doen met andere nederlandse jongen gisteren de vluchten geboekt en de auto gehuurd voor 1 maand we gaan van Darwin naar Perth rijden dat is ongeveer 4400 kilometers. Daar kijk ik erg naaruit.. en daarom vind ik het backerslife erg leuk omdat de plannen snel kunnen wijzigen. 20 juni tot 30 juli gaan we die trip doen en 3 augustus vlieg ik weer terug naar ut mooie nederland!!! Tot gauw allemaal,

Groeten ut Adelaide.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Barbara:
    7 juni 2015
    Leuk, Robin, wat een geweldige verhalen iedere keer. Op deze manier kunnen jouw lezers mee genieten van jou reis en je avonturen. Geniet er nog maar even van. Groetjes uit Workum, waar het nu ook een paar dagen lekker weer is :-)
  2. Annelies:
    Ha Robin,
    Wat een mooie tijd heb je daar! En nu naar Alice Springs en Uluru, een driedaagse tour, zal prachtig en indrukwekkend zijn (uit betrouwbare bronnen gehoord!) Geniet ervan! Groet.
  3. Marcel:
    7 juni 2015
    Geniet er nog even van kerel! :)
  4. Cor:
    7 juni 2015
    Lekker nog ff genieten van je laatste trip. Ben heel benieuwd naar de verhalen die niet op internet staan haha. Have fun!
  5. J.H. Dijkstra:
    10 juni 2015
    Hallo Robin,
    Je bent verhuisd heb ik gelezen en je gaat een tocht per fiets maken van 4400 K.M. och sorry "foutje" jullie hebben een auto gehuurd, vast een mooie Jaguar, het wordt vast genieten deze lange reis, wij wensen jou en de 3 andere jongens, meisjes,
    een hele mooi reis, uiteraard zien we je in augustus graag weer thuis dan kunnen we meten wie het langste haar, baard en snor heeft, heel veel plezier, groeten en liefs van Pake en Beppe.
  6. Dirk en fimmy:
    13 juni 2015
    lieve Robin.
    Even een tijdje niks van ons gehoord maar ik lees en hoor dat je je nog prima vermaakt,dat gunnen we je van harte,
    geniet maar lekker.
    liefs Dirk Fimmy en Annemiek