De plannen voor de komende 3 a 4 weken!

1 mei 2015 - Brisbane, Australië

Goeieee,

De hele week aan het werk geweest en nu eindelijk weekend! Het werk is niet veel aan, maar het verdient goed en ik wil toch graag wat ervaring opdoen en natuurlijk wat geld verdienen. Vanochtend een hele grote villa schoon gemaakt dat is dan toch wel weer leuk hoe ongelofelijk luxe het was.. wat ik al zei, ik wil ongeveer 3 à 4 weken nog werken zodat ik genoeg geld heb voor andere trips. Probeer hier in Brisbane ook nog wat uit te vogelen maar de komende weken zullen er niet erg veel foto 's op komen.... oohjaa ik heb de laatste 2 à 3 dagen alleen maar regen gezien zal in Nederland nu wel beter zijn.. nu even wat eten en vanavond even lekker opstap yeaah! Dit was het weer.

Groetjes uit Brisbane.

1. J.H. Dijkstra:
    2 mei 2015
    Hallo Robin,
    Wij wensen jou een heel leuk weekend en vanavond maar even fijn te stappen, nee hier geen regen, maar voor morgen wordt er wel regen verwacht, misschien komen die buien wel uit Australië, of het is zweet van jullie harde werken, geniet van het weekend, wij leven met je mee, hartelijke groeten en liefs van Pake en Beppe. ( we nemen er vanavond "eentje" )
  2. Gerrit Kan:
    8 mei 2015
    Hoi Robin .

Schoonmaken en vroeg je bed uit nou daar heb je bij ons al genoeg ervaring mee op gedaan . Werd ook wel weer een keer tijd dat je iets nuttigs ging doen al dat gefeest en toerist zijn dat gaat vast wel vervelen .

Nog steeds leuk te zien / lezen hoe jij je goed vermaakt en in zo,n korte tijd zoveel doet en mee maakt .

Groet Gerrit Kan