9 Juni naar Alice springs eindelijk!!

18 mei 2015 - Brisbane, Australië

Hallo allemaal,

Het is misschien weer tijdje geleden maar ik ben er nog haha. mijn plannen zijn gemaakt. Eerst naar Adelaida voor 1 dag en dan vlieg ik naar Alice Springs heb ik een tour van 3 dagen dat ik alles zie ! :D En dan naar Melbourne toe om misschien ook wel weer te werken of niet ben ik nog niet over uit. Ooh met werk is beetje rustig wel jammer dacht kan ik mooi wat geld maken om nog dingen te zien in verschillende plaatsen maar ik geef de hoop niet op, vandaag even werk geregeld voor mijzelf en wat gasten van het hostel hele mooi! 1 dag de hele dag schilderen maar verdiend wel aardig goed. Verders gaat het met mij goed en vermaak mij ook prima. Nu even film kijken en dan naar bed.. dit was het weer...

tabeeee...

1. Henk Jorritsma:
    18 mei 2015
    Klinkt allemaal goed . Geniet er van. Groet uit Workum.
  2. Dirk fimmy en annemiek:
    lieve robin.
    Blijft leuk om je avonturen te volgen ,zijn zaterdag even in Workum geweest,oltaimers was gezellig
    groetjes Dirk Fimmy en Annemiek
  3. Cor:
    18 mei 2015
    Hoi Robin. Leuk je op deze manier te volgen! Vind het stoer dat je dit in je eentje onderneemt. In korte tijd doe je veel levenservaring op. Geniet er van. Je zit bijna alweer op 2/3 van je reis. Wij kunnen mooi meegenieten van je reis door de foto's en je verhalen. Zijn we er ook een beetje bij. Ik kijk weer uit naar je volgende story. Zie nog niet leuke chicks voorbijkomen of houd je die voor ons verstopt haha. Groetjes van je oom uit Snits.
  4. J.H. Dijkstra:
    22 mei 2015
    Hallo Robin,
    Vanuit het mooie Workum willen we jou even fijne pinksterdagen wensen, je zult wel vrij zijn van werken deze beide dagen, ja en je stept ook dit jaar niet de Elfstedentocht,
    maandag is het weer ook minder dus dat komt wel mooi uit, geniet van alle moois in Australië want je hebt maar ruim 2 maanden meer en dan kom je al weer naar Workum, veel plezier en alle goeds gewenst, groeten, Pake en Beppe