4 dagen Sydney erop zitten!

5 maart 2015 - Sydney, Australië

Goedemorgen voor jullie,

Wat ik gisteren al zei camera verloren.. dus ging de nacht niet zo goed in. De volgende dag in de morgen ging ik weer even kijken en toen kwam ik dat meisje tegen waar ik ook biertje mee had gedronken. Er was soort feest waar allemaal mensen waren en zij had mijn camera dus zij heeft allemaal foto's gemaakt echt grappig... ze had mij al gezocht maar ik was dr niet.. maar in iedergeval hij is weer terecht. Dus was heel erg blij dat hebben we gevierd met een biertjee haha even als bedankjee! Vandaag naar bondi beach geweest echt super mooi zal de foto s even plaatsen+ van de andere dagen.Morgen 14.10 uur vlieg ik naar Cairns om daar mijn trip te beginnen ik zal naar de Great barrier reef om daar te duiken dat zal ik zaterdag doen.. enorm veel zin in!!! Nu even naar de side-bar in het hostel met een paar gasten. Heb het erg naar mijn zin mis nederland niet echt haha :p dit was ut weer..

Groetnis ut Sydney.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lody Franzen:
    Hallo Robin,

ik hoorde van dyn heit dat je inmiddels al op reis bent. Wat een geweldig avontuur. Geniet ervan.
    Een hartelijke groet uut Boalsert van Lody Franzen.
  2. Henk Jorritsma:
    5 maart 2015
    Al veel verhalen van je moeder gehoord. Geweldig. Veel succes.
  3. Jan en Jelleke:
    Wauw Robin,
    Wat belibbest do der wat! Wat knap das't dit allinne dochst, stoer hjer!
    We ha fan dyn heit en mem al in soad ferhalen hjear, mar no kinne we it sa op dizze manier sels ek ff mei "belibje", leuk hjer!
    In soad nocht en wille tawinske!
    Groetnis Jan en Jelleke
  4. Dirk fimmy en annemiek:
    7 maart 2015
    lieveRobin
    even een berichje uit Wommels ,we genieten enorm van je reis verhalen. ik krijg de indruk dat je enorm geniet,en gelijk heb je ,blijf genieten liefs dirk fimmy en annemiek