Op naar Australië !!!

1 maart 2015 - Bangkok International Airport, Thailand

Vandaag ben ik om half 2 weggegaan,  met de taxi dr heen gegaan. Ben nu ingecheckt en moet nu 2 uren wachten voor mijn vlucht.. de reis gaat 10 uren duren hoop dat ik een beetje kan slapen in vliegtuig. De laatste 2 dagen Bangkok goed afgesloten!! Ben nu helemaal ready voor Australië, als ik ben geland en in een hostel zit,zal ik weer even berichtje doen en dan ga ik wel de foto 's plaatsen:p tot gauw!!!

Groetnis ut Bangkok.

1. Albert Wolters:
    1 maart 2015
    En dan ......... nieuwe avonturen Down under !!!!!!
    Enjoy, enjoy !!!!! Veel plezier. Tot je volgende verslag!
  2. Janny:
    1 maart 2015
    Leuk Robin om je verhalen te lezen. Super dat je het zo naar je zin hebt (gehad) daar. En Down Under gaat het vast ook helemaal goed komen. Have fun en we blijven je volgen!!!
    Groetjes van Janny en de rest :-)
  3. Monique Wijker:
    Hoi Robin,
    Respect. Dat is het eerste wat ik mij op komt!
    Toch al 4 weken alleen op pad. Super goed van je! Deze ervaring kan en zal niemand je meer afnemen. Australië zal ook goed komen. Niet zo'n cultuurschok als Thailand. Heel veel succes en plezier mate!