Gisteren aangekomen in Kanchanaburi, en morgen nachttrein pakken naar Chang Mai!

29 juni 2019 - Kanchanaburi, Thailand

Dag mijn lieve volgers,

2 dagen Bangkok gehad al wel wat leuke dingen gedaan, 1e dag alleen even rond de stad geweest want er was markt. Maar omdat we verbleven op Khoasan road, was er'avonds erg luidde muziek wat je in de kamer erg goed hoorde. En dat stopte pas om half 2 snachts, dus daar baalden we wel wat van ook niet veel slaap gehad. Maar goed volgende dag moesten we weer vroeg op omdat we de Ko van kessel fiets tour gingen doen, 3 uren lang door Bangkok fietsen echt erg leuk!! je komt in straatjes waar je anders niet komt. Nog bij een heel rustig straatje geweest waar eigenlijk bijna geen toeristen komen, waar een oud vrouwtje wat eten verkocht om te proeven. Na de tijd zelf nog even door de stad geweest om een bakje koffie te scoren, daarna met de tuktuk weer terug naar het hotel toe. Ook heb nog 2 t-shirt op maat laten maken voor echt een prikkie, echt goed gelukt zo hoef ik voorlopig geen nieuwe kleren meer. De s'avonds naar Sirocco sky bar gegaan, en het grappige is daar ben ik 5 jaar geleden ook geweest dus extra bijzonder om nu samen daar heen te gaan. Dit is echt een enorm luxe hotel, een cocktail is rond de 30 euro maar het uitzicht over de stad is super hoor! Je moet ook beslist netjes gekleed anders kom je er niet in, dus zijn maar heel kort even geweest en daarna bij een cafeetje gezeten met uitzicht op het water. Was zo gezellig het was ook zomaar weer laat, en wat is het fijn om nu samen verder te gaan reizen heerlijk. En heb ook wel het idee dat Fenna het leuk vind want dat is ook heel belangrijk! Vandaag zijn we naar de Erawan watervallen geweest ongeveer anderhalf uur rijden van Kanchanaburi, was wel bewolkt maar gelukkig wel droog, waren mooie watervallen en ook nog even gezwommen. morgen weer terug naar Bangkok, om vervolgens om 19.30 de nachttrein te pakken naar Chang mai en we zijn heel erg benieuwd! Als het goed is komen wij dan in de ochtend rond 8.30 aan. Want we hebben 4 dagen geboekt, en volgens mij is er genoeg te doen dus wij vermaken ons wel. net even gedoucht en straks lekker uiteten want je kunt hier nog steeds voor vrij weinig geld een goed meal krijgen. En morgen sowieso uitslapen want daar zijn we wel aan toe... Ik laat het hier bij en tot snel!

Groet,

Robin & Fenna

1. Barbara:
    29 juni 2019
    Gezellig hoor. Lekker genieten!]
  2. J.H. Dijkstra:
    29 juni 2019
    Nou Nederland gewonnen van Italië met 2-0, dus Fenna kan nog even bij je blijven, maar voor een volgende wedstrijd ka ze worden op geroepen " WIE WEET ??? " veel plezier en geniet van al die mooie dingen, het is jullie gegund !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Herman anja:
    30 juni 2019
    Fijn om weer mooi verhaal van jullie kant te lezen
    En fijn dat jullie zo genieten samen
    Mooie foto's
    Liefs heit en mem
  4. Janny:
    1 juli 2019
    Moaie plaatsjes wer, ek dy fan jim tegearre binne prachtich om te sjen. Geniet mar mei jim 2 dêr!
  5. Hendrik:
    1 juli 2019
    Blij dat jullie het naar de zin hebben..en is het weer er nog redelijk. Nou nog veel plezier daar. Groetjes Hendrik en erica
  6. 1 juli 2019
    Heel leuk foto met jou fanna heel veel plezier met zyn tweede en een goede reis en de groetjes vanbart joukje en Johan