3 dagen Chang mai gehad, morgen richting Pai voor 3 nachtjes..

3 juli 2019 - Chiang Mai, Thailand

Dag allemaal,

Zo voor ons vliegt de tijd voorbij, al weer allemaal leuke activiteiten gedaan dus ga nu vanaf 30 beginnen. Eerst zijn wij met de Minivan van uit Kansaburi naar Bangkok gegaan, was verder prima na ongeveer 4 uurtjes waren we in Bangkok. Vervolgens richting het ophaalpunt gegaan voor de nachttrein tickets, we kwamen aan en direct aan de beurt dus konden we rustig nog even hapje eten voor dat we de trein in gingen. We waren lekker aan het eten, begint het echt keihard te regenen en wij moesten naar het treinstation ja dat is dan even balen. Bij het station de trein opgezocht en eenmaal binnen leek het echt heel netjes, voor mij was dit vrij luxe voor Fenna was dit de eerste keer. In de tijd dat ik gereisd heb was dit het meest luxe en comfortabel, konden eerst mooi zitten en daarna werden de bedden opgemaakt, hebben gewoon 7 uurtjes geslapen en we werden rond 8 uur wakker gemaakt omdat we 9 uur zouden aankomen. Dus nachttrein was gewoon top!! Dus aangekomen richting het hotel gegaan spullen weer gedropt omdat we nog niet konden inchecken en zijn we naar een shoppingmal geweest, ook enorm groot maar wel leuk om even rond te kijken en een hapje te eten voor weinig geld. En Fenna heeft een tattoo laten zetten, niet heel groot maar wel mooi hoor! Vervolgens grote ronde gelopen en bakje koffie gedronken, even terug geweest naar het hotel om in te checken en lekkr te kunnen douchen, waren we alle twee aan toe. En s'avonds nog naar de nachtmarkt geweest waar weer veelste te veel spul te krijgen was.. Volgende dag eerst uitgeslapen rustig onbijtje gehad en daarna naar Doi Suthep geweest was een ritje omhoog en de meeste mensen waren ook misselijk, mooie tempel alleen het regende wel een beetje.. Ook s'avonds weer naar de nachtmarkt geweest om daar wat te eten, Eerst een ticket gekocht voor de ladyboy cabaret omdat dat pas laat begon.. Ik hou er zelf erg van om allerlei soorten te proberen, en Fenna vind dit ook leuk! Omdat nog geen tijd was weer klein rondje gelopen om daarna naar de show te gaan.. Ja was heel grappig maar soms dachten wij alle twee van oke dan.... als je in Thailand bent moet je dit zeker is 1 keer meemaken, vorige keer toen ik alleen In Bangkok was heb ik het niet gedaan.. Maar goed was zeker de moeite waar en ook veel gelachen.. Na de tijd een leuk barretje opgezocht om nog even wat te drinken en een potje pool te spelen.. Vandaag moesten we weer vroeg op omdat we naar de Olifanten resque gingen, was anderhalf uur rijden, en nee dit zijn olifanten die gered van mensen die ze niet goed behandelende, de er op rijden en kunstjes laten doen ja en meer.... Maar we hadden direct een heel fijn gevoel bij aankomst, de Tourguide was heel vriendelijk en sprak goed engels de olifanten liepen daar mooi los rond en hadden echt een heel groot gebied waar ze leefden in het wild. De 2 mannen die daar werkten waren zo professioneel, en door middel van praten en lekker eten bij zich te hebben luisterden ze toch wel aardig goed naar ze. Maar werd ook verteld als de olifanten er geen zin in hebben ja dan gaat het feestje gewoon niet door, maar ze weten gewoon dat ze wat lekkers krijgen maar was gewoon heel bijzonder om mee te maken. En rond een uur of half 2 weer terug bij het hostel aangekomen, de stad in geweest en rustig aan gedaan.. Ooh ja na Pai komen wij nog 2 daagjes terug in Chang mai om misschien nog 1 dag te ziplinen maar weten we nog niet zeker. Dan laat ik het hier weer bij foto’s komen nog dat doe ik morgen, tot kiekus en we horen..

Groet,

Robin & Fenna

1. J.H. Dijkstra:
    3 juli 2019
    Hallo Robin, weer een leuk verhaal, mis alleen de tattoo foto die Fenna heeft laten zetten, kunnen we haar nu overal herkennen ??? Ja olifanten dwars nou daar weet jij ook wel meer van, als het jou niet zint dan ben je ook dwars ( sorry hoor ) wens jullie nog een hele mooie tijd en veel plezier !!!!!!!!
  2. Herman anja:
    3 juli 2019
    Zo weer veel ondernomen zo als we lezen
    Fijn dat jullie zo Na jullie zin hebben
    Dikke tut van ons
    Herman & anja
  3. 3 juli 2019
    Ja de tottoo wel ik wel zien hoor leuk dat jullie zo daar jullie zin hebben ge niet maar van als en nog wat nu de groeten van ons uit workum
  4. Carin:
    4 juli 2019
    Ziet er mooi uit allemaal

Geniet nog even van je reis, nu gezellig samen. Gaaf al die dingen die je meemaakt
  5. Dirk en fimmy:
    5 juli 2019
    Leuk om jullie nu samen te zien geniet er van Liefs Dirk en fimmy
  6. Hendrik:
    7 juli 2019
    We zijn blij dat jullie het naar de zin hebben. We genieten van de verhalen van je.nou nog veel plezier daar groetjes. Hendrik en erica