24 juni in Bangkok aangekomen, vanmorgen Fenna opgehaald..

26 juni 2019 - Bangkok, Thailand

Dag allemaal,

De laatste paar dagen in Beijing zijn ook voorbij gevlogen, toch nog wel veel gedaan en wat heb ik een mooie avontuur gehad in China. Ben de s'morgens rond uur of 12 richting de metro gelopen, om vervolgens naar de airport te gaan. Ideaal was een goede aansluiting om daar te komen.. En een taxi is gewoon veel te duur dan is dit een goede oplossing. De vlucht heeft iets meer dan 4 half uur geduurd, 2 films gekeken en we waren er ook al dus helemaal top! Ik vloog met Thai Air zeker een aanrader tot nu toe de beste. Bij aankomst vrij vlot door de douane en had de bagage ook snel, dus rond half 12 was in bij het hostel en volgens mij was het een beetje een party hostel. Was verders prima maar in de kamer hoorde ik allemaal vreemde geluiden als je begrijp wat ik bedoel, dus dat was iets minder gelukkig was het maar voor 1 nacht. Volgende dag lekker uitgeslapen, klein beetje rond de stad geweest maar niet super veel gedaan, want dacht kan ik beter even op Fenna wachten. Vanmorgen richting de airport gegaan om eindelijk na 5 en half maand mijn vriendin weer te zien! En wat is het fijn voelde al vrij snel normaal, maar eindelijk gaan we samen 1 maand reizen. het duurde allemaal wel heel lang voor dat ze door de douane was, na 2 half uur wachten was ze er nog niet, want stond op het bord dat ze bij gate 5 E1 moest uitkomen, maar dat bleek alweer veranderd te zijn. Maar goed toch elkaar gevonden.. Fenna is zich even aan het opfrissen, en dit was voor mij even een mooi moment om mijn blog bij te werken. Denk dat we vandaag niet veel gaan doen maar we zien het wel! Misschien even klein rondje door de stad.. Morgen alweer vroeg op om de Ko van kessel fietstocht te doen van 3 uurtjes, vast hartstikke leuk en ben benieuwd. Ik laat het hierbij, en de foto's moet ik nog even uploaden dat komt nog.. Dan laat ik het hierbij en we horen..

Groetjes,

Robin

1. Ma Gyan Lino Merkus:
    26 juni 2019
    Fijn Robin dat na lange tijd je vriendin 'Fenna ' een maand met je mee komt reizen . Heb het fijn samen .
  2. Barbara:
    26 juni 2019
    Geweldig. Mooi hoor. nu maar samen met Fenna genieten de komende maand!
  3. Sander & Tess:
    26 juni 2019
    Fijn dat Fenna goed en wel is aangekomen! Veel plezier samen!
  4. Albert Wolters:
    26 juni 2019
    Hallo Robin, ik heb je verhaal weer met heel veel plezier gelezen. Geniet dubbel de komende tijd met Fenna! 👍
  5. J.H. Dijkstra:
    26 juni 2019
    Hallo Robin en Fenna, ja geniet samen maar even want mogelijk wordt Fenna opgeroepen om in het Nederlands damesvoetbal te spelen en wij denken als ze er in mee speelt dat er niet verloren wordt, Fenna is een doorzetter en zulke goeie hebben ze daar nodig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. Herman anja:
    26 juni 2019
    Fijn dat jullie nu samen een maand
    Samen door Thailand reizen
    Maak er een mooie tijd van.
    Kus heit en mem
  7. Tjitske:
    Veel plezier samen
  8. 26 juni 2019
    Heel mooi dat fenna en jou zammende reis voor zitten heel veel geluk samen
  9. Janny:
    27 juni 2019