Van Canggu naar ubud gegaan morgen naar Sanur..

1 maart 2019 - Ubud, Indonesië

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik weer alleen verder gegaan omdat Marwin richting Vietnam ging, echt een te gekke tijd gehad veel dingen gedaan en bekeken. Changgu was wel leuk 2 dagen geleden hele dag op het strand gelegen om te relaxen maar erg toeristisch en dat vindt ik zelf wel wat jammer, het voelt niet echt als Bali wat ik mij daar bij had voorgesteld. maar ja gisteren naar Ubud gegaan met de taxi eenmaal aangekomen in het hostel daar Leonie ontmoet en besloten om samen naar de monkey tempel te gaan. Vandaag wel weer een proactieve dag gehad met Leonie, Scooter gehuurd en zijn bij 2 Tempels geweest daarna naar een koffieplantage daar kregen we een uitleg hoe koffie gemaakt werkt, wel interessant en na de tijd 8 verschillende koffie en thee geproefd. en daar zaten zeker lekkere smaken bij! Daarna verder gereden richting de waterfall Tegenungan nog even gezwommen daar en wat leuke foto's genomen. Morgen richting Sanur om daar de boot te pakken naar Nusa Penida daar verblijf ik ongeveer 3 a 4 nachten dan weer terug om dan vervolgens naar de Gili eilanden te gaan! Wel een mooi vooruit zicht en wat vliegt de tijd voorbij. Afgelopen dagen mooi weer gehad en hoop in Nusa penida lekker te kunnen surfen even kijken of ik het nog kan.. Ik vermaak mij hier nog wel denk wel dat jullie daar over in zaten maar dat hoeft niet hoor! Zal nog wat foto's plaatsen en dan horen we snel weer!!!

Groet,

Robin

1. Barbara:
    1 maart 2019
    Mooie plaatjes weer, Robin.. Ben best wel een beetje jaloers.Bali schijnt toch echt wel mooi te zijn!
  2. Albert Wolters:
    1 maart 2019
    Prachtig om zo je reis mee te beleven. Geniet er van !
  3. Peter:
    1 maart 2019
    Echt top alles. Ga zo door. En geniet van alles wat je doet
  4. J.H. Dijkstra:
    1 maart 2019
    Hoi Kerel, ik dacht dat je jou gitaar mee had, maar ik begrijp nu dat het je surfplank was.
    Weer mooie foto's en een leuk verhaal " zulke meer !!! "
    Hartelijke groeten en blijf genieten.
  5. 1 maart 2019
    Mooie foto's van jou en ge niet er van en goede reis
  6. Janny:
    2 maart 2019
    Bist no sa brún of komt dat troch dy oranje swimbroek 😎😘
  7. Miranda:
    2 maart 2019
    Wat een avontuur zeg..machtig om dat mee te maken..Zet em op
  8. Annelies:
    3 maart 2019
    Ha Robin, eindelijk eens een berichtje. Wat een leuke verhalen en prachtige foto’s! Je ziet weer veel en maakt genoeg mee, samen met je tijdelijke reisgenoten. Leuk hoor, zo avontuurlijk.
    Nog een mooie tijd op Bali!🏖
  9. Dirk en fimmy:
    3 maart 2019
    He robin wat maak je er wat moois van ik zie je genieten we genieten een beetje met je mee.