alweer 4 dagen in Nusa penida morgen richting de Gili eilanden!

5 maart 2019 - Nusa Penida, Indonesië

Hallo people!

De tijd vliegt hier voorbij 2 leuke dagen in Ubud gehad de stad bekeken en veel met de scooter rond getrokken.  De s'morgens opgepikt met de auto om richting Sanur te gaan om daar de boot te pakken naar Nusa Penida, eenmaal aangekomen scooter gehuurd en richting het hostel gereden. Het was al rond 4 uur dus eerst bij het zwembad gelegen en lekker niks gedaan, volgende dag met de scooter richting het oosten gegaan samen met een Frans meisje. De wegen waren hier erg slecht maar de plekken waar we zijn geweest was wel de moeite waard! De volgende dag de westkust gedaan in totaal wel 8 verschillende stranden bezocht hier waren de wegen ook erg slecht, er was niks aan de hand tot aan het einde van de middag. Ik was een beetje slaperig , waarschijnlijk had ik niet genoeg de focus op de weg en op een mooi stukje asfalt val ik met de scooter, de scooter in de berm en ik hard op het asfalt..  Mijn arm is beetje open en op mijn been heb groot schaafplek. Schrok natuurlijk wel maar nog wel naar het ziekenhuis kunnen rijden, omdat ik ook een diepe snee had die gehecht moest worden dat kon ik zo wel zien. In het ziekenhuis werd ik goed geholpen en heeft de zuster alles goed schoongemaakt zodat ik geen infecties kan oplopen. Vandaag een rust dag zodat de wonden wat kunnen helen en het voelt nog niet echt lekker aan... Je zou zeggen dat je valt op het slechte wegdek, maar nee hoor ik val op het normale stuk... Maar goed we gaan door morgen naar de Gili eilanden, ook wel veel zin in er zijn genoeg andere dingen te doen om mijn zelf te vermaken. Helaas kan ik nu niet zwemmen en surfen dat is wel beetje een domper maar we blijven positief en gaan gewoon verder!! Helaas horen zulke dingen ook bij het reizen en gelukkig is het niks ergs! :)  wat ik erg leuk vindt is dat iedereen mij volgt en zulke leuke berichten plaatst. Zo blijft het voor mij ook leuk om de reisverhalen te plaatsen.. Nu zal ik wat informatie opzoeken over andere landen die ik ga bezoeken waar ik mooi de tijd voor heb.. we horen en in Gili zal weer een berichtje plaatsen..

Groeten uit Nusa penida!

1. Albert Wolters:
    5 maart 2019
    Nou Robin, ik had nog zóóó gezegd, wees voorzichtig .... Nee, dat is gekheid natuurlijk. Mooi, dat je er redelijk goed bent afgekomen. Geniet met volle teugen, en dat doe ik van je mooie verhalen !
  2. Ma Gyan Lino Merkus:
    5 maart 2019
    Zo zie je maar weer , een ongelukje zit op een onverwachte plek . Je bent er goed voor weg gekomen, even rustig aan en zorg goed voor je aangedane lijf , en op zoek naar je nieuwe reis bestemming .
    Ben benieuwd .
  3. 5 maart 2019
    Beterschap met je been en al weer mooie foto's van jou reis
  4. Sander & Tess:
    5 maart 2019
    Oei oei, volgende keer maar veilig op vier wielen... :p Beterschap Robin!
  5. J.H. Dijkstra:
    5 maart 2019
    Hallo Robin, Dat vallen met de fiets etc. etc. is dat een familie kwaal, ik zal geen namen noemen maar het komt me bekend voor, hopelijk geneest het weer gauw en kun je weer aan vele nieuwe dingen beginnen, veel beterschap gewenst en dan komt het plezier ook wel weer terug. Hou je taai, je bent vast sterker dan het oude zwembad in Workum wat ze deze week hebben gesloten.
  6. Annelies:
    5 maart 2019
    Wat een pech voor jou. Maar gelukkig een ziekenhuis in de buurt met genoeg desinfectiemiddelen! Zo geneest het vast voorspoedig! Je blijft/bent een optimist! En nu op naar het volgende tropische eiland!
  7. Anja Kuipers:
    5 maart 2019
    He Robin, mooie verhalen en die val ook🤭. Beterschap daarvoor, met een borrel op ben flexibeler 🤣 maar dat is daar niet handig. Ga je goed liefs Anja
  8. Carin:
    6 maart 2019
    Geniet lekker door van al je avonturen en voorzichtig aan!!
    Groetjes 😄
  9. Janny:
    9 maart 2019
    Sooo der komme wer moaie plaatsjes foarby hjir sjoch ik! Top! Wat héérlijk dasto de 'altijd blijven lachen' mentaliteit hast Robin...ik fielde hjir in foarsichtige SMILE hoe ast it opskreaun hast hjir...ik tink dat ik itselfde dwaan soe...ûnderút op it bettere stik 🤗

Leafs Janny