2 dagen Gili Trawagan gehad gisteren aangekomen in Lombok..

9 maart 2019 - Senggigi, Indonesië

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden maar wel leuk gehad op Gili Trawagan. Ik moest vanuit Nusa penida terug naar Bali om daar de boot te pakken naar Gili Trawagan. Maar het was erg druk omdat op 7 maart stilte dag is op Bali is er geen elektriciteit,  alle winkels dicht dus je kunt helemaal niks doen. Dus iedereen vertrok naar een eiland waar dat niet is. Daarom moest ik op Bali ongeveer 2 uren wachten voor de boot. Eenmaal aangekomen daar 2 dagen verbleven , het eiland rond geweest en toch nog wel kunnen relaxen in de schaduw! Het was steeds wel bewolkt en het heeft veel geregend de afgelopen dagen, hier merkte je ook dat er veel toerisme was op het eiland ondanks het regenseizoen is.. Had erg leuk hostel en leuke backpackers ontmoet waarmee we s'avonds beerpong speelden! Het plan was om ook nog naar Gili Air te gaan maar dat heb ik nu overgeslagen.. Helaas moet ik mijn schema een klein beetje omgooien, ga nu kijken om activiteiten te doen zonder water en dat is nog al lastig haha!  Vandaag doe ik  ook nog rustig aan, zodat de wond goed kan genezen gisteren nog even naar ziekenhuis geweest om alles te laten schoonmaken en het zag er al goed uit werd mij gezegd. En morgen weet ik nog niet precies waar ik heen ga maar daar kan ik vandaag over nadenken.. wilde hier nog een tour doen om nog naar een tempel en een waterval te gaan maar voor 45 euro vind ik dat niet de moeite waard.. Maar waarschijnlijk verblijf ik nog een paar dagen op lombok en dan weer terug naar Bali om daar mijn laatste dagen door te brengen en hopen dat dan misschien nog 1 of 2 dagen kan surfen zou wel tof zijn!! Ondanks ik nog ruim een week heb , wel al een mooie tijd gehad in Indonesië waarvan Java toch wel het hoogte punt was. Als ik terug kijk heb al veel dingen kunnen doen in een 1 maand en ik vind het nog steeds leuk hoor het reizen en geniet nog steeds optimaal!!.. Soms is het wel vermoeiend kun je je misschien niet voorstellen, maar het is toch echt zo!  Straks even een hapje eten en ook al klein beetje verdiepen wat ik in Singapore & Maleisië ga doen in de grote hoofdlijnen.. want een strakke planning hou ik niet zo van! Go with the flow see what's happends... Ooh ja heb niet heel veel foto's gemaakt maar zal wat plaatsen..  Ik hoop dat ik jullie weer genoeg op de hoogte heb gebracht.. En tot de volgende keer!

Groeten aan al mijn Leuke Volgers!!

1. Carin:
    9 maart 2019
    Have funnnnnn Robin!😊
  2. Herman & anja:
    9 maart 2019
    Robin maar kalm aan met je verwondingen
    En weer veel lees plezier
    Leuk om je te volgen
    Groet van ons
  3. Annelies:
    12 maart 2019
    Ook reizen/backpacken kan vermoeiend zijn! Even een paar dagen rustig aan kan geen kwaad, kan je wond ook goed genezen.
    Leuk hoor, naar Maleisië en Singapore. Succes met de voorbereidingen en beterschap.