Ko Samet

23 februari 2015 - Ko Samet, Thailand

Hallo allemaal,

Het is even tijdje stil geweest,maar waar ik nu ben is het echt super mooi check de foto s. Dit was eerst niet het plan om hierheen tegaan maarja heb er geen spijt van! Het is erg knus eilandje maar wel super gezellig de laatste 2 dagen lekker relaxed en genoten. Woensdag nog terug  naar Pattaya  en de volgende dag terug naar Bangkok en zondag op naar Australië waar ik echt zin in heb!! Morgen waarschijnlijk even een scooter huren.. en rondje eiland maken.. ook veel mensen ontmoet waar ik nu mee optrek! En af en toe gitaar er bij en lekker op het strand jammen en biertje drinke.. dus laatste weekje lekker genieten!!

Jullie horen nog van mij gr Robin.

1. Minke Dijkstra - Bos.:
    24 februari 2015
    Hallo Robin vandaag je kaart ontvangen fijn dat je het naar je zin hebt, wij wensen je een goede reis en hier gaat alles goed. Groetjes Pake en Beppe.
  2. Annelies:
    25 februari 2015
    Ha Robin,
    Wat leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien. Je hebt veel ondernomen in die paar weken. Geniet nog even van Thailand en daarna op naar Australie! Groet, Annelies Br.
  3. Fam. Hunia:
    26 februari 2015
    Hee Robin,
    Wat ontzettend leuk om te lezen en te zien wat jij allemaal meemaakt! Lekker genieten nog in Thailand en alvast een goede reis gewenst naar Australië!
    Groetjes, familie Hunia