3 dagen Xi an gehad, Morgen met de snelle trein naar Beijing voor 5 daagjes!

18 juni 2019 - Xi An, China

Dag allemaal,

2 dagen geleden aangekomen met de Bullet trein in Xi'an, wat ik leuk vind om met de metro of bus zo dicht mogelijk in de buurt van mijn hostel te komen. Het loopt natuurlijk niet altijd zo als ik dat wil, maar uiteindelijk slaagt het mij wel hoor! Gisteren naar de Terracotta Warrior's geweest, was nog al een hele tour om daar te komen, duurde ongeveer 2 half uur.. Uit eindelijk was ik daar en viel het eigenlijk een beetje tegen, was wel bijzonder hoor maar had er iets meer van verwacht en het was binnen.. Wel mijn tijd genomen en kwam nog een gast tegen van Chili dus daar gezellig mee gezeten en rond gekeken. De s'avonds weer de stad in geweest om allemaal eten te proeven wat ik echt leuk vind. Vandaag uitgeslapen en lekker ontbijt gehad, daarna een grote ronde door de stad geweest, echt het is een compleet andere stad dan Chengdu wat ik persoonlijk leuker en rustiger vond. Heb vandaag nog wat kleine Souvenirtjes gekocht wat ik niet veel doe, omdat ik alles moet mee sjouwen en had al wat spulletjes gekocht in de andere landen waar ik geweest ben. Nu 26 juni heel dichtbij komt verheug ik mij daar steeds meer op maar heb natuurlijk, eerst nog 5 dagen Beijing voor de boeg ,want ga morgen met de Bullet trein daar heen, want weet wel zeker dat dat leuk gaat worden, Chinese muur,Forbidden city, Olympische stadion dat zijn de dingen die ik graag wil bezoeken. Ooh ja had even op booking.com gekeken voor een hostel en dacht ooh deze is wel leuk, maar had dus niet goed naar de prijs gekeken. Dus 5 nachten waren 85 euro wat voor mij nog best veel is, maar goed dan zit ik iets luxer dan normaal.. Dan vlieg ik 24 juni naar Bangkok op het eind van de middag dan 1 nachtje in een hostel, daarna 3 nachten in een hotel zodat Fenna geen stress heeft als ze aankomt! Dus allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!! Jullie horen snel weer van mij....

Groetjes van mij....

1. 18 juni 2019
    Leuk dat je meisje komt dan kan jullie met je twee de reis voort zetten nu Robin en mooie foto's nu de groeten van ons
  2. J.H. Dijkstra:
    18 juni 2019
    Ja, ja, jij denkt dat Fenna stress heeft, nou die redt haar best, ik denk dat ze je heel wat te vertellen heeft en ze heeft best een eigen wil, misschien moet jij wel naar haar luisteren, jij hebt het nu al wat maanden voor het zeggen gehad en nu is zij aan de beurt " In St. JUT " zijn vrouwen de baas, groeten en veel plezier en groeten uit een zonnig Workum.
  3. Herman & anja:
    Robin weer van alles ondernomen
    Nog even dan komt Fenna
    Zo fijn voor jullie
    Ze is er helemaal klaar voor
    En is dagen aan aftellen
    Genieten samen een maand in Thailand