Klaar in Pushkar,Morgen naar Delhi met de trein.

12 februari 2019 - Pushkar, India

Hallo allemaal!

Even een kleine update mijn busreis duurde iets langer dan gepland in totaal 9 uren in de bus gezeten ben toch niet een grote fan van de bus, afgelopen dagen in Pushkar verbleven echt een kleine stad met veel leuke winkeltjes. De stad wat rondgelopen met wat mensen van het hostel en ook wat spul gekocht. leuke mensen hier ontmoet maar ga weer terug naar Delhi waar ik ook ben gestart. Morgen moet ik eerst weer naar Ajmer ongeveer 20 kilometer vanaf Pushkar want daar vertrekt mijn trein om 15.45 en kom ik aan in Delhi om 22.40.. Verder gaat het goed echt een mooie tijd gehad in India en het was zeker de moeite waard, De cultuur is erg interessant dat heb ik ook verteld in mijn blog, Het eten is erg lekker... En de mensen zijn zeer vriendelijk en willen je altijd wel helpen en nee het is geen gevaarlijk land zo heb ik het in ieder geval niet ervaren. Dus als je ooit nog eens denk goh India lijkt mij wel leuk om heen te gaan.. ik zou zeggen gewoon doen!! Maar morgen dus in Delhi de laatste dagen verblijven en probeer ook nog wat van de stad te zien, omdat ik bij aankomst eigenlijk weinig heb gezien door de slechte 1e indruk. Verblijf nu in een beter hostel en hoop mij nu meer op mijn gemak te voelen. En ik moet nog steeds een ticket boeken wat ik na Indonesië ga doen? Hebben jullie nog suggesties? Zat zelf te denken aan Filipijnen of Maleisië of Taiwan.. laat maar even een berichtje achter en zal ik deze dagen een beslissing maken. ik hou nu weer op tot gauw en laat wel weer wat horen als ik in Delhi ben.. See youu!

Robin.

1. Tessa:
    12 februari 2019
    Zeker weten de Filipijnen! Super mooi lijkt het daar.
  2. Ma Gyan Lino Merkus:
    12 februari 2019
    Thailand is ook een mooi land. Veel tempels (Boeda). Een vriendelijke bevolking en ook lekker eten.
    Fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Houden zo .
  3. Mem:
    12 februari 2019
    Maleisië en Borneo is een opkomend land voor backpackers. Mooie eilanden met witte stranden en prachtige natuur. Maar Singapore is zeker ook leuk voor een paar dagen.
  4. Janny:
    12 februari 2019
    Een man die schrijft over veel leuke winkeltjes...blijf ik toch een leuk detail vinden Robin. Top jonguh..:-).
  5. J.H. Dijkstra:
    12 februari 2019
    Hoi beste kerel, fijn dat je geniet en leuke mensen ontmoet, hoop dat je een goede bestemming gaat kiezen waar het ook leuk is, een suggestie is misschien " St. Jut " daar woont een leuke " KONINGIN " mogelijk zoekt zij de " KONING van DELHI " en kunnen jullie eens met elkaar spreken over een ander land om samen naar toe te reizen ???
    Veel plezier en alle goeds gewenst en maar lekker eten, krijg ook honger.
  6. Herman anja:
    16 februari 2019
    Fijn dat je mooie tijd in Indië hebt gehad
    Herman en ik zouden voor Maleisië gaan
    Goede reis verder en gefeliciteerd met je heit .