Van Delhi naar Jaipur & van Jaipur naar Agra & morgen naar Varanasi..

20 januari 2019 - Agra, India

Hallo allemaal,

De laatste paar dagen ben ik weer oppad geweest veel dingen gezien en gedaan. Ik probeer alles in een mooi verhaal te vertellen. Wat ik al zei viel Delhi mij erg tegen, dus ging gauw opzoek naar een treinreis die niet was volgeboekt . Maar toch wat gevonden van Delhi naar Jaipur. De trein ging de volgende dag al om 6 uur s'morgens dus ik moest om half 5 al van bed, om op tijd te komen bij het treinstation. Na wat zoeken op het station en vragen aan de locals uiteindelijk de juiste halte gevonden zodat ik kon vertrekken. De trein was goed, zie foto's, we kregen ontbijt tot een bakje koffie aan toe dus goed geregeld. Eenmaal aangekomen in Jaipur direct de drukte weer in, overal tuktuk rijders die mij willen wegbrengen naar het hostel het was bijna vechten wie mij kon meenemen. Vond beetje irritant dit liet ik duidelijk merken, uiteindelijk een hele relaxte dude gevonden waar ik ook direct heb afgesproken dat hij mij de stad mag laten zien.. En hier ook bekijk de foto's dit zegt vaak al genoeg wat ik gedaan heb. Ooh ja in het hostel een local ontmoet die mij naar allemaal restaurantjes bracht en mijn echte Indian eten heeft laten proeven echt super leuk, na de tijd even gezellig in een bar gezeten en dit is een latertje geworden. Na 2 dagen verblijf in Jaipur naar Agra vertrokken met de trein. 1e dag niet veel gedaan even rondje gemaakt met de 2 meiden die ik gejoind heb om de volgende dag de Taj Mahal te bezoeken. Dit was zeer indrukwekkend en was echt de moeite waard, Morgenavond met de nachtbus ik vertrek in de nacht om 23.30 en dan kom ik de volgende ochtend aan om een uur of 9.00. Hier zal ik 4 a 5 dagen verblijven, omdat er veel te bezien is, zoals ik laatst niet meer wist hoe het heette de Kubmela/Allhabad dit moet erg mooi zijn, waarschijnlijk zal het druk zijn.. voor de rest zie het het wel. Ik hou nu weer op en voor jullie zal ik even wat foto's plaatsen... tot gauw en we horen!

Groetnis Robin...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ma Gyan Lino Merkus:
    20 januari 2019
    Ha Dag Robin . Gister zo rond 18.00 uur zat ik samen met mijn partner in een Indiaas restaurant ,we zaten daar om een hapje te eten na een concert van de zaterdag matinee dit alles in Amsterdam . En vond je blog adres in mijn tasje . Gelijk gegoogeld en verbonden . En nu is het zondag en lees je reisverslag , India een land met uitersten. Pas goed op je zelf en met een lieve groet Ma Gyan Lino.
  2. Herman anja:
    20 januari 2019
    Fijn dat je het leuk hebt
    We genieten met je mee tijdens je reis
    Groetjes Anja Herman
  3. J.H. Dijkstra:
    20 januari 2019
    Ja alweer een prachtig verhaal met leuke foto's, vroeg op is voor jou toch niet erg en laat naar bed ....... ja dat is misschien minder leuk ??? en lekker eten gaat er bij jou altijd in, ben je ook al lekkere vis tegen gekomen ??? De zoute haring zal nog even moeten wachten tot we samen weer eens naar de URKER gaan, altijd een leuk ritje !!!
    Groeten en we wensen je veel plezier, Pake en Beppe
  4. Gerrit Kan:
    21 januari 2019
    Mooie foto,s.
    Ik zag dat je de vuilnis ook aan de weg had gezet .