Aankomst in Mumbai en een kleine update..

1 februari 2019 - Mumbai, India

Haa goeie,

Gisteren een goede vlucht gehad en aangekomen in Mumbai, daarna klein beetje de stad verkend en zijn s'avonds met een groepje nog opstap geweest erg gezellig! Helaas vandaag nog steeds last van mijn darmen en dit wil nog maar niet overgaan. Vandaag rustig aan gedaan en wat dingen uitgezocht waar ik na Mumbai heen ga. Hoop morgen wat beter te voelen en dan ga ik met Raghav door Mumbai heen hij kan mij veel vertellen en laten zien van deze grote stad. Ik heb het nog steeds naar mijn zin en heb nog 18 dagen te gaan in India, dus nog genoeg tijd om rustig terug te toffelen naar New Delhi. Waar mijn volgende vlucht heen zal gaan is Indonesie  (Jakarta). Had al vast wat informatie hier over opgezocht en dit ziet er goed uit en kijk ik ook naar uit..  Ooh ja  leuk dat er toch nog een paar naar mijn verjaardag komen gezellig zeg!! Kijk er nu al naar uit.. Hebben jullie het adres ook nodig? Ik hoor nog van jullie... En heb ook weer paar foto's geplaatst kijk maar even.. tot gauw!

Groetnis,

Robin

1. Barbara:
    1 februari 2019
    Helaas gaat mij morgen niet lukken :-)
    Hopelijk knap je snel weer op. Veel plezier daar en fijne verjaardag!
  2. Janny:
    1 februari 2019
    App het adres inderdaad maar even :-)
  3. J.H. Dijkstra:
    Hoi Robin:
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, wij wensen jou een hele fijne dag, hopen ook dat je darmen het weer goed doen en of het vliegtuig met feestgangers komt op je verjaardag is nog even een ? we zijn met zijn allen naarstig op zoek naar je adres, maar konden het nog niet vinden in het laatste telefoonboek, we zoeken door en wie weet komt alles dan toch nog goed en zo niet dan maar later bij thuiskomst, welterusten en nogmaals een fijne dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. Afke:
    Hey Robin
    Van Harte Gefeliciteerd 🥳🥳🥳
    Kan er helaas ook niet bij zijn om borreltje op je verjaardag te drinken 🍻
    Maar deze verjaardag ga je vast nooit weer vergeten 😎🤩
    Hoop dat je hele gezellige dag krijgt met de mensen daar 😊
  5. Mem:
    3 februari 2019
    Hoi Robin. Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag ! Wij nemen er vandaag maar even een stukje gebak op. Wat beleef je weer veel avonturen daar. Veel plezier vandaag!
  6. Albert Wolters:
    3 februari 2019
    Beste vriend Robin, wereldreiziger, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Tige lokwinske mei dyn jierdei! EK Mar efkes yn'e memmetaal!!
  7. A vd velde:
    Hoi Robin, Lokwinske mei dyn jierdei! 🎉
    Groetnis ût warkum ✋️
    Anneke v/d velde
  8. Ma Gyan Lino Merkus:
    3 februari 2019
    Dag Robin . Vandaag is het 3 februari en dus jou verjaardags dag . Heel Hartelijk Gefeliciteerd daar mee. Ben je net als mijn dochter Hester uit 1994 of wat eerder in 1993 geboren . In elk geval een fijne en gezellige m dag met die gene die jou daar omringen en dat het met je gezondheid helemaal weer in orde komt . Pas goed op je zelf .
    Oja , Hester heeft een pracht van een zoon gebaard 31 januari . Ook een Waterman( is overigens een luchtteken ) net als jij dus. Lieve groet Ma Gyan Lino.
  9. Dirk en fimmy:
    5 februari 2019
    Lieve Robin nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag ben te laat dom he maar wel gemeend liefs Dirk en fimmy