3 dagen Kuala lumpur gehad, Nu wachten op vlucht naar Luang Prabang (Laos)

3 april 2019 - Bangkok, Thailand

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen mijn tijd doorgebracht in Kuala Lumpur, Ik ben bij de Genting Highlights geweest, viel mij een klein beetje tegen, veel dingen waren gesloten en het was boven op een berg waar je met de kabelbaan omhoog moest. Het was een soort van winkelcentrum niet heel spectaculair maar verder wel leuke dag gehad.. Volgende dag bij de Batu Caves geweest die zeker mooi was met een enorm Standbeeld. Verder veel gelopen door de stad om iets gaan eten en gewoon rond te kijken..ook in het hostel backpackers ontmoet wel leuk maar anders.. Wat erg opmerkelijk was dat het soms ineens enorm hard regende en onweerde, niet wat wij gewend zijn in Nederland maar wel 2 maal zo erg.. Bijna overal in Azie is dit en in Maleisië  begint nu het regenseizoen vandaar.. Leuke tijd gehad in Maleisië maar nu weer tijd om verder te gaan.. Vanmorgen om 4 uur al de wekker om 4.30 in de morgen de taxi te pakken naar de Airport, 1e vlucht gehad en nu 5 uren wachten tot de volgende vlucht richting Laos. Vannacht niet goed kunnen slapen omdat ik met mijn hoofd al bezig was het de vlucht waarschijnlijk, dus denk dat ik ongeveer 3 uurtjes heb geslapen en dat merk ik nu. Bij aankomst bij het hostel ga ik mijn spullen droppen en in 1 keer door want als ik eventjes op bed ga liggen ben ik weg haha... En waarschijnlijk morgen een waterval ongeveer een uur van Luang Prabang vandaan en nee dit is weer een hele andere waterval genaamd Kuang Si waterfall want ben al naar een aantal geweest, maar wat ik gezien heb moet deze wel heel mooi zijn. En ik verblijf hier 2 dagen en dan door met de bus naar Vang Vieng.Heb er veel zin in en ben heel benieuwd hoe ik het vind. Ooh ja en maandag even gebeld met de zwemgroep die ik maandag altijd les gaf! Dit had ik met Paul(ex-collega) afgesproken we hadden even live contact hartstikke leuk!! Ik kon het alleen bijna niet horen maar ging ook even om het idee. Nu nog anderhalf uur wachten en dan mag ik weer, Ik hou het hier weer bij en kijk ik mijn film even af Mister Bean altijd leuk! tot laterz..

Groet,

Robin

1. Barbara:
    3 april 2019
    Geen wonder dat je ze niet kon verstaan, ze kwaakten allemaal door elkaar, maar ze vonden het wel heel erg leuk!
    Goeie reis verder. Wacht weer op nieuw verhaal! Groetjes :-)
  2. Hendrik:
    4 april 2019
    we zijn blij dat je het naar je de zin hebt . elke waterval is toch weer anders maar wel leuk om te zien. nou ver maakt je nog maar de tijd vliegt om .
    groetjes hendrik en erica en de spetters