Verrassing!!!! ik ben weer .....

26 juli 2019 - Workum, Nederland

Dag allemaal,

Jaa ik moet jullie toch iets bekennen hoor, ben 24 juli toch wel naar huis gekomen.. Dit toch in de 2e week besloten om terug te gaan omdat het mooi was geweest. Wel leuk dat iedereen er zo me bezig was wanneer ik nou thuis zou komen, nou hier ben ik haha! Maar om even bij het begin te beginnen. Samen met Fenna nog echt 3 leuke nachten in Bangkok gehad een leuke afsluiter en wat hebben we het mooi gehad Super!!!!  Fenna wist natuurlijk al dat ik mee naar huis zou, maar niet de zelfde vlucht omdat de prijs wel vrij hoog was. Dus ik vertrok om 9 uur in de morgen en Fenna om 12 uur in de middag. Ik had overstap in Finland in Helsinki en Fenna recht streek dus ideaal! Ik kwam s'avonds om kwart voor 6 aan en fenna kwart voor 7, haar ouders hebben fenna opgehaald maar die wisten niet dat ik ook mee was. Ik naar naar arrival 3 lopen maar had ze nog niet gezien dus was een hele verrassing wel heel leuk!! nachtje in Sint jut geslapen en volgende dag vanaf Sneek naar huis gegaan dat had ik in het hoofd, en ja heit had mij niet verwacht die was helemaal verrast natuurlijk, en s'avonds mem nog en pake en beppe dus iedereen weer blij! nog was vrienden over de vloer gehad dus gezellig gezeten.. Dus jaa dit is mijn einde van mij avontuur, ja en dit voelt wel heel erg raar zeg, geen verhalen meer geen foto's meer.. maar wees niet getreurd als je mij tegen komt wil ik natuurlijk van alles wel vertellen altijd leuk! Ik hoop dat jullie genoten hebben en dat ik jullie toch klein beetje kon betrekken in mijn reis, Bedankt voor alle leuke reacties die ik gehad heb op mijn blog dat heeft mij echt goed gedaan! en motiveerde mij ook om weer een update te geven op mijn blog. Nu ga ik lekker nagenieten en alles laten bezinken wat ik wel niet allemaal beleefd heb ja ongelooflijk al zeg ik het zelf! Nu ga ik hier een mooi boek van maken zodat ik later nog eens kan terug kijken met jullie, dus je bent van harte welkom! Nogmaals bedankt tot wie weet maak ik ooit weer een reis..BEDANKT!!!! Dikke tut van mij!

Groet,

Robin

1. Albert Wolters:
    26 juli 2019
    Ik hoop dat ik je gauw tegenkom!
  2. Barbara:
    26 juli 2019
    Super verhalen heb je geschreven. Het was geweldig om al je avonturen mee te beleven en de vele mooie foto's te bekijken. Bedankt en hopelijk tot snel. Barbara XXX
  3. Cor Wijker:
    26 juli 2019
    Erg leuk je te volgen en de reis mee te beleven. Hoor graag ook nog de verhalen die je nog niet verteld hebt haha. Bijna teveel om te bevatten. Zie je snel! Dien omke
  4. 26 juli 2019
    Welkom en workum er waar mooie foto's en verhalen van jou en jullie bly dat jullie weer zyn
  5. Carin:
    26 juli 2019
    Fijn dat je weer veilig terug bent Robin.
  6. Afke:
    27 juli 2019
    Ooh wat zal je beppe en blij zijn geweest
    Haha een mooi happy end van deze reis
    Spreek je vast snel
  7. Herman & anja:
    27 juli 2019
    Robin was zeker een hele verrassing om jou ook op Schiphol te zien
    We hebben genoten van jou reis en ook van jullie verhalen samen in thyland.
    En de mooie foto's die voorbij kwamen
    Liefs Herman & anja
  8. Janny:
    29 juli 2019
    Aaaah wat leuk! En wat in ferrassing dast der yniens wer bist. Top om dy / jim folgje te kinnen. Sil it suver misse no hear...Oant gau!! Dikke tút werom!