Van Varanasi naar Calcutta met de nachttrein...

27 januari 2019 - Benares, India

Ha goeie,

Na 6 dagen in Varanasi te zijn geweest is het tijd om weer verder te gaan, de stad goed bekeken, ganges veel bezocht en ga zo maar door... Gisteren nog een feest gehad in het hostel omdat het republic day was. Erg gezellig en een mooie afsluiter... Paar dagen geleden de nachttrein naar Calcutta geboekt, Het is soms echt lastig om een keuze te maken waar ik heen wil.. andere backpackers of locals komen soms ook wel met ideeën waardoor je aan het denken wordt gezet, en het land is zo groot dus je kunt lang niet alles zien. had ik een praatje met een backpacker en kwam het even ten sprake over het ticket.. en die vroeg laat je ticket eens zien dus treinticket laten zien bleek dat het nog niet bevestigd was en dat ik op de wachtlijst stond!? Dus ben niet zeker van een slaapplek of zit plek in de trein. Zoals het in India gaat alles op zijn tijd geen haast en ik pas mij daar maar gewoon op aan, maar ik baalde natuurlijk wel wat. Als het vandaag niet lukt ga ik morgen wel, nu lekker aan het relaxen misschien straks nog even de stad in om een hapje te eten.. Het eten is trouwens erg lekker ik probeer alles uit, zoals restaurantjes tot streetfood en dit is een hele tijd goed gegaan, maar begin nu wat last te krijgen en waarschijnlijk is iets niet goed geweest.. dus nu wat voor genomen en hopen dat weer overgaat! En nu even afwachten voor mijn trein.. Als ik in Calcutta ben laat ik weer wat van mij horen.

Groetnis,

Robin

1. Ma Gyan Lino Merkus:
    27 januari 2019
    Dag Robin . India heeft ook zo zijn systeem . Je moet het maar weten . Er is dus een wachtlijst .Zo' n trein bevestiging hoe krijg je die ? Vindt je die dan op een site of zo . En Hoe digitaal is India inmiddels .
    Je schijnt altijd wel wat op te lopen aan indigestie in India maar
    Hopelijk loopt het met een sisser van af . Maar Niet te min . Pas goed op jezelf .
    Lieve groet .
  2. Carin:
    28 januari 2019
    Hey Robin,
    Wat al veel avonturen in zo'n korte tijd.
    Heel leuk om jou zo te mogen volgen op je reis. Wat je ook kiest en waar je ook naar toe gaat alles is bijzonder om mee te maken. Veel succes!!!