Vanmorgen aangekomen in Jakarta.. Morgen naar Jogjakarta!

19 februari 2019 - Central Jakarta, Indonesië

Hallo volgers,

Zo daar was ik weer, redelijke vlucht gehad niet echt kunnen slapen maar bij aankomst bij het hostel direct een nap gedaan van 3 uren. De s'middags Jakarta beetje verkend en het was niet heel bijzonder,  grote stad met veel gebouwen en veel verkeer. Dus besloten om morgen direct verder te gaan trein ticket geboekt richting Jogjakarta waar ik Borobudar temple en Prambanan temple ga bezoeken. En als er tijd over is ook daar het dorpje te bekijken mijn plan was om hier ongeveer 2 a 3 nachten te verblijven, om vervolgens door te reizen naar Bromo waar een vulkaan is die ik graag wil zien!  Zit te twijfelen om een tour te boeken of gewoon op eigen houtje te doen.. waarschijnlijk zal ik in het hostel wel meer mensen treffen die het zelfde willen doen! Voor de rest weet ik het nog niet en zullen zien hoe het komt haha! Het temperatuur verschil is toch wel groot hoor van 20 graden naar 34 graden gevoelstemperatuur dus dat is lekker zweten. Het is nu 22.30 ga nu lekker opbed morgen om 7 uur ontbijt en om 8.30 de trein en de rit zal ongeveer 8 en half uur duren.. Ik ben in iedergeval heel erg benieuwd wat mij te wachten staat en ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden met verhalen en foto's het nieuwe avontuur gaat beginnen yeaahh!! tot gauw!!

Groet,

Robin