In Thakhek, verblijf nog 2 nachten dan door naar Pakse...

12 april 2019 - Thakhek, Laos

Ha goeie,

Gisteren vertrokken van uit Vientiane richting Thakhek, Ik had de Vip-bus geboekt dus ik dacht mooi airco en goede stoelen..  We werden opgepikt rond 12 uur en deze auto bracht ons naar het busstation eenmaal aangekomen vroeg ik welke bus moet ik hebben? Hij zei ja ik zal even een ticket voor je halen, ooh mooi klaar mee dus voelde de bui al wat aankomen, er was nog maar 1 bus beschikbaar en die kwam pas over een uur. Dit was een locale bus zonder airco en je had niet veel ruimte tot je beschikking, nou ja ben wel wat gewend heb wel vaker wat minder gehad bijvoorbeeld in India. Maar de busreis hoorde ongeveer 6 uren te duren maar het heeft uiteindelijk 10 á 11 uren gekost, je moet je voorstellen dat het 42 graden buiten is en geen airco. Heb het overleefd haha maar leuk is anders.. Vandaag met de brommer oppad geweest ongeveer 4 á 5 caves bezocht en genoten van de mooie natuur. Je kon ook een soort van loop doen maar dit vond ik het zelf niet waard, het was meer rijden dan dat je wat zag. Omdat ik in Vietnam ook zo'n soort loop ga doen heb ik het besluit genomen om het zo te doen. Morgen de andere richting op en dan zie ik wel wat ik tegen kom, dus nog 2 nachten hier en dan door naar Pakse. Waarschijnlijk wordt de rit hier naar toe ook weer een locale bus, het is hier nu al half 12 s'nachts maar wou je toch weer even op de hoogte brengen en moest de foto's ook nog uploaden. Ik ga slapen en wens jullie een goed weekend! tot snel!

Groetnis,

Robin

1. 12 april 2019
    Mooie foto's van jou ries en fyne weekend en de groeten van ons uit workum het is hier koud 😍😍😍😍
  2. Dirk en fimmy:
    12 april 2019
    Hoi robin heb weer even bij gelezen wat een appartement wereld is het daar wel leuk om te lezen hoor Foto S zijn geweldig om te zien Groetjes Dirk en Fimmy
  3. Heit:
    13 april 2019
    He Robin jonge, wat wer in ûndernimming yn dy bus sis. No mar hoopje dat it de muoite wurdich is mar oan de foto's te sjen seker wol... skitterend. Have fun, groetnis fan dyn heit fan út Kiev (Ukraïne)
  4. Janny:
    13 april 2019
    Erg moaie plaatsjes der Robin. Prachtich om te sjen!