Plannen veranderd morgen weer richting Kuala Lumpur, 3 april richting Laos..

30 maart 2019 - Malakka, Maleisië

Hallo allemaal,

Afgelopen dagen in Malakka doorgebracht, een mooie stad met een hoop dingen te zien. Hier veel kleine en smalle straatjes waar van alles te beleven is. Ik vind Malakka een leuk stadje het heeft sfeer en je kunt hier ook lekker eten! Ook deze 2 a 3 dagen veel gelopen en gezien, en gisteravond nog naar de Street market geweest,die je bijna overal hebt in Maleisië, maar toch is het overal weer verschillend. Vandaag even rustig aan gedaan,heb mijn was even gedaan de tas weer even beetje op order gebracht want dat kon zo niet meer haha! Ook ga ik mij inlezen wat ik precies ga doen in Laos, en de bedoeling is om ongeveer 3 weken in Laos te verblijven om van noord naar zuid te reizen in etappes natuurlijk! En de verhalen van andere reizigers die in Laos zijn geweest moet het echt mooi zijn, ook in mijn reacties zag ik dat sommige er waren geweest en dat het erg mooi was. Als ik dan ben aangekomen in Pakse het vliegveld van zuiden van Laos vlieg ik naar Ho chi Minh stad Vietnam. Van daar kijk ik wel weer verder maar omdat de tijd om vliegt moet ik een klein beetje een planning maken zodat ik 24 Juni in Bangkok ben om mijn vriendin op te pikken om dan samen de reis af te maken.. Ga nu niet alles al verklappen want na Vietnam weet ik waarschijnlijk ook al waar ik heen ga dit wordt denk ik wel meer een uitdaging vergeleken met de andere mooie landen die ik bezocht heb. Hier kom ik nog wel op terug ;) Zoals ik al zei morgen weer richting Kuala Lumpur, zou eerst nog een stop maken in Port Dickson maar het lokte mij toch niet echt dus vandaar in 1 keer door.. Vanuit daar ga ik nog naar Genting Highland en waarschijnlijk nog 1 a 2 tempels die iets buiten de stad te bezoeken zijn. Heb ik het nog naar mijn zin? Ja zeker dat maar elke keer als het einde in zicht om naar volgende land te gaan ben ik er dan ook klaar voor.. Vanavond misschien nog 1 keer de stad in voor de Street food.. Ik zal weer wat foto's voor jullie plaatsen, Ik wens jullie allemaal een goed weekend en we horen snel weer!

Groet,

Robin

1. 30 maart 2019
    Ho Robin wat mooie foto's en wat ishet daar mooie ge niet er maar lekker van
  2. Herman & anja:
    30 maart 2019
    Fijn dat je geniet van je avontuur
    Leuke foto s
    Goede reis naar Laos
    Groet van uit sintjohannesga
  3. Jansien:
    30 maart 2019
    Ha Kerel, ik hearde fan dyn âldens dast wer pracht reis oant meitsjen bist . Genietsje foaral Robin , ik gean dy fanôf no Folchjen . Bin oprjocht jaloersk op dy 🙈
    Pas goed op dyselts en machtig te lêzen dat dyn spraakstof al wat langer wurd 😜 .
    Dyn eigen rapportages binne fanselts ek boeiend. Gr út wommels fan Jansien
  4. Annelies:
    Ha Robin,
    Leuk om over je ervaringen en belevenissen in Maleisië te lezen. En de foto’s van Malakka, waar je de Nederlandse invloeden nog goed kunt zien!
    Nu, je maakt weer leuke dingen mee. En nu op naar Laos! Veel plezier maar weer ! Groet. 😀
  5. Haliza:
    Enjoy your trip!
  6. Michiel:
    2 april 2019
    Leuk Robin, veel succes en plezier maar weer, groetjes