Paar dagen geleden aangekomen in Udaipur, Volgende plannen naar Pushkar en dan New delhi.

9 februari 2019 - Udaipur, India

Hallo allemaal,

3 dagen geleden met het vliegtuig naar Udaipur gevlogen, erg mooi hier en de stad al goed bekeken. Gisteren naar Lake Pichola,Saheliyon-ki-Bari, Monsoon Palace en naar Animal rescue geweest erg Interessant. Dit heb ik met 2 andere jongens gedaan en een leuke dag gehad. Over De animal rescue zal ik jullie wat  vertellen. Dit is een paar jaar geleden opgezet door toeristen die echt vreselijk vonden om de honden en koeien zo te zien.. Bijna alle honden zijn straathonden, zien er slecht uit en hebben infecties. Animal rescue neem de dieren mee en verzorgt ze maar als ze weer beter zijn moeten ze helaas weer terug naar de stad, en hoeveel vrijwilligers er waren van verschillende landen zo mooi om te zien en het deed ons allemaal wat. We werden rondgeleid en uitgelegd wat ze hier precies deden, Bijvoorbeeld de koeien zijn hier heilig en ze mogen geen spuitje geven dat ze te komen te overleden is maar ze mogen wel pijnstillers geven zodat ze uiteindelijk zelfstandig te komen te overlijden. 1 woord Indrukwekkend en heb natuurlijk een donatie gedaan om dit te laten bestaan. Zoek voor de aardigheid maar even op.. Vandaag City Palace gedaan met 6 mensen van het hostel was mooi maar al zoveel tempels gezien dat het iets minder interessant wordt beetje luxe probleem ik weet het...  Daarna de anderen verlaten om nog een boottocht te doen ik wou niet met een groepstocht dus ik zei ik wil met dat kleine bootje dat was eigenlijk een hulpboot, Na wat onderhandelen is toch geluk en wel wat mooie foto's kunnen nemen en natuurlijk genoten van het moment het alle belangrijkste! De s'avonds naar een dansshow/muziekshow geweest echt FANTASTISCH niet te beschrijven.(zie foto's) En in de middag de bus geboekt naar Ajmer en vervolgens de laatste 20 kilometer met de auto naar Pushkar te gaan om daar 3 dagen te verblijven.. En daarna ga ik met de trein richting Delhi om daar mijn laatste 5 dagen door te brengen om ook wat van Delhi te zien en vervolgens mij ook nog voor te bereiden voor Indonesie. wat is de tijd snel gegaan in India, Hoop dat ik jullie wat vermaakt heb met mijn reisverhalen en in mijn momenten te kunnen meenemen.. De reacties van jullie vind ik ook erg leuk en dat stimuleert het ook wel om jullie een update te geven.. Ik zou een klein verhaal doen maar ja.. tot snel en we horen tot gauw mijn volgers!!

Dikke tut!

1. Tom:
    9 februari 2019
    Leuk man!! Altijd leuk om te lezen hoe t daar is.. alvast veel plezier in Indonesië!
  2. Herman & anja:
    9 februari 2019
    Fijn Robin je verhaal te lezen
    Weer heel wat beleefd daar
    Goede reis verder en genieten
    Herman Anja
  3. Gillebaard:
    9 februari 2019
    Wij genieten van je schrijven groedjes pake en beppe
  4. J.H. Dijkstra:
    9 februari 2019
    Ja jij hebt al veel beleefd en gezien van de wereld, prachtige foto's gemaakt in de 8 landen waar je bent geweest, ik ben een Nederlander en ben ook in 2 andere landen geweest maar daar is geen foto van, de landen zijn Duitsland en België en nu blijf ik lekker thuis bij mijn " WIFI " krijg ook elke dag lekker eten en heb dus niks te zeuren al kan ik dat ook wel, maar daar weet jij alles van. Veel plezier en een hartelijke groet !!!
  5. Carin:
    10 februari 2019
    Super leuk om via jou verhalen mee te mogen genieten van je reis.
    Geniet van de laatste dagen daar, en dan op naar het volgende land!
  6. Heit:
    10 februari 2019
    Hè Robin jonge, echt geweldich om te lêzen wasto allegear belibbest. Bisundere kultuer dêr yn India en nijsgjirrich om mei te meitsjen. Mei dyn prachtige ferhalen en foto’s reizigje wy mar wat graach mei dy mei .... enjoy the moment ✌️ Gr h&m
  7. Janny:
    10 februari 2019
    Ik sjoch prachtige útsichten foarby kommen op dizze plaatsjes. Dy tocht mei de boat is fêst moai west. Stoer om dit allegear te belibjen Robin. Groetnis en dikke tút werom!