Ninh Binh was super! gister nacht de nachtbus naar Ha Giang gepakt..

12 mei 2019 - Yên Minh, Vietnam

Hallo allemaal,

Ninh Binh was echt super mooi, brommer gehuurd mooie uitkijkpunten bekeken en een boot tour gedaan. Het hostel waar ik zat had je een prachtig uitzicht op de natuur, besloten met Lucie de Ha Giang loop te gaan doen, dus gisteravond de bus gepakt om half 9 s'avonds de planning is net even anders gelopen.. het zou 12 uren duren maar heeft maar 9 uren geduurd, dus was beetje verbijsterd dat we zo vroeg waren. Op zoek gegaan naar een hostel je raad het al alles vol, dus maar op mini matrasje gelegen tot 9 uur. Snel even gedoucht en ontbijt gehad en brommer uitzoeken om de Ha Giang loop te doen, in totaal 3 nachten en 4 volle dagen. Maar deze week al 2 nachtbussen gehad en steeds niet goed kunnen slapen, dus zo lekker op bed en een goede nacht pakken. Vandaag door de bergen gereden en wat is het mooi niet te beschrijven, heb zeker foto's gemaakt maar je krijgt het er nooit zo op als in het echt! Vandaag wel met een aardig clubje het 1e gedeelde gedaan, wel gezellig maar kijk morgen of ik zelf weer verder ga of toch nog mee ga. Dus nu even een kleine update en ga de komende 3 dagen vol op genieten!! Jullie horen gauw weer van mij.. Hier al een klein voor proefje dus check de foto's!!

Robin..

1. 12 mei 2019
    En de groeten van ons Robin en heel goede ries
  2. Dirk en fimmy:
    12 mei 2019
    He robin ik blijf maar genieten van je blog niet te geloofden wat je allemaal ziet een liefde groet uit wommels
  3. Karen Kok:
    14 mei 2019
    Glad to hear that you enjoying your trip in Vietnam. Nice pictures!