Van Mumbai naar Lanovala voor 2 dagen en nu weer terug in Mumbai....

6 februari 2019 - Mumbai, India

Hallo allemaal,

Na 4 dagen in Mumbai te zijn geweest vond ik het tijd om weer verder te gaan, ondanks dat ik flink ziek ben geweest had ik het wel gezien daar. 2 februari hele dag opbed gelegen bleek dat ik een voedselvergifting had kon niks binnen houden, de s´avonds op advies van hostelmedewerkers nog naar ziekenhuis geweest en heb medicijnen gekregen en die sloegen direct aan. Volgende dag voelde mij al weer stuk beter op mijn verjaardag!! Gelukkig wel maar de s´avonds nog gezellig gezeten met een paar, maar zal je eerlijk vertellen ik voelde mij totaal niet jarig. Volgende dag met de locale bus naar lanovala gereist is 2 a 3 uurtjes rijden.. ook weer een een andere ervaring gaat net even anders maar prima te doen hoor, bij aankomst nog wat gedonder gehad om bij een hotel te komen teveel om uit te leggen maar uiteindelijk toch iets gevonden waar het wel kon. Ook proberen de tuktukrijders je flink op te lichten en dat is soms best irritant of ze brengen je naar het verkeerde adres en willen ze dat je dat dan ook betaald maar dat laat ik niet gebeuren. Nu lekker aan het relaxen was aan het kijken voor een trein van uit Puni daar zou ik heen met de bus maar alle treinen en bussen blijken al vol te zitten.. had het misschien ook al kunnen weten maarja dat is achteraf, dus nu ga ik 6 of 7 februari terug naar Mumbai om daar het vliegtuig te pakken naar Adupiar. Het is wel mooi dat ik geen planning heb maar dan is de kans dat alles wel vol is. Heb de afgelopen 2 dagen geen internet gehad vandaar geen update, ben alweer terug in mumbai de busrit hoorde 2 uren te duren en heeft uiteindelijk 6 uren geduurd.. Nu weer terug in een hostel net wat gegeten en nu weer in de relaxd modus, vond Lanovala wel wat tegenvallen maar goed weet ik ook weer hoe dat was.. Zal nu wat foto's voor jullie plaatsen en dan horen we snel weer! groetjesssss....

1. Herman & anja:
    6 februari 2019
    Fijn dat je weer beter voelt
    Goede reis verder
  2. J.H. Dijkstra:
    6 februari 2019
    Hoi kerel,
    Jammer dat je ziek was en geen verjaardag hebt kunnen vieren, doen we maar als je weer in Workum bent, vandaag hoog bezoek gehad, je kunt niet raden van " wie " even lekker geroddeld uiteraard in goede zin !!!!!!!!!!!!!!! Veel plezier en tot de volgende keer !!!
  3. Janny:
    8 februari 2019
    Better let as net...nog van harte gefeliciteerd en fijn dat je weer opgeknapt bent en we weer wat van je horen. Tot laterrrrrrr