Morgen vlucht naar Hongkong, dan kijken als ik het visum van China weet te krijgen...

22 mei 2019 - Hanoi, Vietnam

Hallo allemaal,

Afgelopen dagen lekker rustig aan gedaan, in het hostel is een zwembad aanwezig waar ik blij mee ben. Ben elke dag wel even de stad rond geweest, het is in ieder geval niet zo druk zoals in Ho Chi Min stad. Het hostel waar ik verblijf is net een hotel en voor maar 7 euro per nacht+ ontbijt is het echt de moeite waard!! Gisteren nog een straat geweest waar de trein dwars door de straat gaat, je kan het wel op de foto zien, helaas ging er op dat moment geen trein maar wel bijzonder. heb niet heel veel foto's gemaakt dus verwacht niet teveel, morgen weer vroeg op zal de bus pakken om half 6 s'morgens en dan is mijn vlucht om half 10, en zal ongeveer 2 uren vliegen zijn dus dat is niks. dan paar dagen door Hongkong en dan ga ik er van uit dat ik het visum heb. Ook weet ik dan al wat de eerste locatie wordt in China dat is Yangshuo dan zal ik waarschijnlijk de bus of de trein pakken van uit Hongkong. Want heb een beetje een globale route die ik in China wil doen, omdat het een giga groot land is kun je lang niet alles zien. Wel enorm veel zin in, en het zal zeker meer uitdaging zijn dan de rest van Zuid-oost-Azie, spreken bijna geen Engels alles is in het Chinees dus dan weet je wel beetje hoe het dan gaat. Ik ga het zien en weet zeker dat het goed komt!! Ik ga straks mijn tas inpakken en nog laatste keer de stad in voor een hapje eten, en misschien nog voor een klein biertje om het af te sluiten! Spreek jullie later weer en we horen in Hongkong wel weer even!!

Groet,

Robin

1. Carin:
    Geniet er van!!!!
  2. Barbara:
    22 mei 2019
    Hoop voor je dat alles lukt, zoals je gepland hebt. Succes en veel plezier! wang-snee-wang-pang! :-)
  3. Herman & anja:
    Goede reis naar Hongkong
    Groet uit sintjohannesga
  4. 23 mei 2019
    Mooie foto's en een goede reis daar hongkong Robin en groetjes van ons uit workum