Lombok gehad gisteren aangekomen in Denpasar..

14 maart 2019 - Denpasar, Indonesië

Hallo allemaal,

Afgelopen 3 dagen in Lombok verbleven, wat opviel dat het erg rustig was en bijna geen toeristen waren. Je kon ook zien dat de aardbeving veel schade had aangericht aan het eiland. Ben zelf wel wat rond om het eiland geweest maar lag overal veel rotzooi en stranden waren niet schoon en er was echt bijna niemand op het strand en op straat ook niet. Best wel raar, Lombok is wel mooi alleen heeft meer tijd nodig om alles weer op orde te krijgen! Wat ik wel jammer vond is dat ik de Rinjani vulkaan niet kon beklimmen om dat het nog te gevaarlijk was wegens de aardbeving. Dus daarvoor moet ik nog een keer terug komen om die te beklimmen! Maar het was wel een perfecte plek om te surfen en lekker te relaxen, dat laatste heb ik ook optimaal gedaan zodat mijn wonden mooi konden genezen. Toch maar besloten om weer verder te gaan richting Bali omdat de vlucht naar Singapore nu wel heel dichtbij komt, dus verblijf ik nog 3 dagen in Denpasar. Gisteren de hele dag kwijt om in Bali te komen dus niet veel meer gedaan alleen de s'avonds nog wat muziek gemaakt met een paar mensen van het hostel erg leuk!! Vandaag een tour gedaan wat ik eigenlijk bijna nooit doe, ik dacht laat ik mij dat nu eens proberen.. vanmorgen 8 uur vertrokken 4 mooie plekken bezocht in het oosten en rond 18.00 waren we weer terug, het was zeker de moeite waard leuke dag gehad! De s'avonds nog naar ziekenhuis geweest om de hechtingen te laten verwijderen het  zag er allemaal goed uit! Dus hopelijk als ik in Maleisië ben kan ik weer gaan zwemmen en misschien wel surfen zou wel tof zijn!!! Morgen heb ik nog geen plannen dus ik zie wel wat ik ga doen! Afgelopen week al wel een ander ticket geboekt naar .... Ja dat hou ik nog even voor mij of je mag het gaan raden haha! Het is weer mooi geweest tot gauw en in Singapore zal ik weer een berichtje doen.. Tot gauw mijn volgers!!

Groet,

Robin

1. 14 maart 2019
    Wat fyne dat je been weer goed gaat en b mooie foto's het ie wel mooie daar
  2. J.H. Dijkstra:
    Hallo Robin,
    De verrassing om te raden is naar mijn idee " St Jut " kost wel een paar uurtjes vliegen, maar dan kunnen de wonden mooi tot rust komen, veel plezier en groeten uit een nu zonnig Workum.
  3. Ma Gyan Lino Merkus:
    14 maart 2019
    Dag Robin . Dan mag in Workum dan wel perongeluk de zon schijnen . Wij hebben al een week lang veel regen en wind . Op jou foto's ziet het weer er aanzienlijk beter uit.
    Wees maar blij dat je de maand maart in Nederland overslaat dit jaar.
    Sluit jou muziek genre aan bij de mensen die je tegen komt?
    Fijn dat het goed gaat met je been .
    Houden zo .
  4. Cor Wijker:
    14 maart 2019
    Mooie foto's van toch wel behoorlijke ramp die daar is geweest. Gelukkig wordt het weer opgebouwd. Veel succes en plezier met je volgende stop. We blijven je volgen!
  5. Michiel:
    15 maart 2019
    Prachtige foto's Robin, sneu dat ongeval maar gelukkig is het goed afgelopen, succes maar weer en tot horens
  6. Herman en anja:
    16 maart 2019
    Robin fijn dat je been weer opknapt
    Dan kan je weer gauw water pret hebben
    Mooi verhaal weer van jou kant
    Genieten van je volgende plek
    Groetjes
  7. Barbara:
    16 maart 2019
    Weer erg mooie foto's, Robin. Gokje...Vietnam of Cambodja. Toch geweldig om dat deel van de wereld te bekijken. Mooi dat de hechtingen eruit zijn en zout water doet ook wonderen!