Weer een hele rit achter de rug, nu weer terug in Bangkok..

21 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Dag allemaal,

Jeetje voor ons is de tijd echt voorbij gevlogen, omdat het Fenna haar laatste 3 dagen zijn gaat het nog sneller. Maar dat is een goed teken want wat hebben wij genoten, dat is hopelijk wel aan de foto's te zien. Maar goed Koh Phangan gehad een prima eiland alleen geen mooi weer gehad wel wat jammer. Maar we kwamen daar voor de Full moon party en dat was wel echt super kicken !!! Op het strand allemaal tentjes met muziek en allerlei activiteiten en vuurshow's. Ja was echt de moeite waard, voor de rest scooter gehuurd en wat op het eiland rond gereden. Ooh bij aankomst kwamen we in het resort leek allemaal goed maar toen we gingen slapen plakte de lakens en de andere hoes, als iets vervelend is is dat het wel! En omdat de receptie al dicht was hadden we geen keus. het was wel uitgewassen maar niet goed genoeg, dus volgende dag wat van gezegd kregen we een kamer upgrade echt veel beter!! Daar heb ik foto van. Verder wel leuke tijd gehad maar we hadden het wel gezien, volgende dag werden we 12 uur opgepikt om richting de haven te gaan, dus even inchecken zegt die vrouw ja de boot zit vol! dus ik liet onze ticket zien die we ruim van te voren hadden geboekt. Maar ze bleef erbij dat die vol zat en geen mogelijkheid was, omdat wij onze trein ergens anders hadden geboekt dachten wij van shit. De vrouw had een andere oplossing met de boot terug naar Surat Thani en dan nog met de bus naar het trein station, maar omdat onze trein van een ander plek vertrok probeerde ik haar dat uit te leggen. Uiteindelijk is het opgelost ze heeft een andere slaaptrein geregeld, dus het kostte ons bijna niks extra gelukkig. 2 half uur met de boot en 2 uur met de bus naar het treinstation. daar nog 3 uurtjes gewacht om vervolgens onze trein te pakken. gingen 10 uur s'avonds weg en kwamen 10 uur s'ochtends aan, hebben wel aardig kunnen slapen kwamen ook een stelletje tegen die zitplaatsen hadden. Nu zijn we in ons luxe hotel die ik per ongeluk geboekt heb, maar het is wel echt wel lekker luxe hebben wij geen problemen mee. Dus nu gaan we nog lekker 3 dagen in Bangkok vertoeven.. En veel vroegen al van Robin wat doe jij nu dan? De vliegtickets zijn nu vrij duur dus ga ik uit van 5 á 10 Augustus, Sorry Heit en Mem en Pake en Beppe... Maar de tijd gaat nu toch al zo snel, dus die laatste 2 weekjes maakt dan ook niet meer uit! Zat er nog over na te denken om naar Birma te gaan, maar dat ga ik niet doen ik ga naar Chang Rai ook op 24 juli ...Dan laat ik dan wel weer even wat horen tot gauw!!

Groet,

Robin & Fenna

1. Albert Wolters:
    21 juli 2019
    Ongelooflijk wat jullie allemaal meemaken en mij getuige van laat zijn! Heel erg bedankt!
  2. Herman & anja:
    21 juli 2019
    Zo weer een hele rit er op zitten
    Nu maar paar dagen genieten
    Van de mooie tijd die jullie samen hebben gehad.
    Over 3 dagen komt onze lieve dochter
    Weer thuis.
    En Robin Goede reis verder
    Liefs heit en mem
  3. Barbara:
    21 juli 2019
    Nog maar even lekker genieten van de laatste dagen, Robin en Fenna. Fenna goeie reis terug naar huis en Robin nog een paar fijne weekjes gewenst!
  4. 21 juli 2019
    Gefeliciteerd niet er vanen fenna goede ries terug en en jy Robin nog even ge niet van ries nu de groeten van ons
  5. Heit:
    22 juli 2019
    Mei de boat, bus en de trein, jim reizigje wer hiel wat ôf sis!!
    En dan de moaie ferhalen en foto's, it is krekt as reizigje wy mei jim mei 😉
    De Full Moon Party op Ko Pha-Ngan wyls ek noch ff mei pikke, super coolll man !!
    Troch gien oant de sinne wer op kaam tink 😎
    No de lêste dagen mei syn 2-en wer werom yn Bangkok en dêr hawwe jim fêst ek wol wer genôch te sjen...ENJOY !!!
  6. J.H. Dijkstra:
    22 juli 2019
    Ja weer mooi belevenissen en mooie foto's, wel een beetje " SNEU " dat je jou " LIEFJE FENNA " alleen laat reizen, of is het een addertje onder het gras om ons allen te verrassen een instinker ???
    Groeten uit Workum, waar het ook steeds warmer wordt, fijne reis " samen ??? "