Eergisteren aangekomen in Khoa Sok, morgen richting Koh samui..

12 juli 2019 - Tambon Khlong Sok, Thailand

Dag allemaal,

We zijn een paar dagen geleden gevlogen van Chiang Mia naar Krabi. We moesten er vroeg uit om 4 uur s'ochtends al, omdat we de vlucht om half 7 hadden. Verder goede vlucht gehad duurde nog tijdje voor dat we in het hotel waren, omdat we de hele dag nog hadden zaten we te denken om naar een eiland te gaan. Maar dat was vrij duur en voor zo’n korte tijd dus toen besloten we om een scooter te huren, je bent zo vrij als een vogel en we zaten niet aan tijd gebonden. Dus 2 dagen Krabi best veel gezien en lekker rond gereden, zijn we eind van de middag naar het bus station gegaan allemaal mannen bij busstation schreeuwen, dus dan denk ik doe ff rustig, maar we hadden echt heel veel geluk. Omdat we niks van te voren hadden geboekt gingen we op de gok er heen omdat we dachten dat er wel een busje zou gaan en die zou net wegrijden dus we hadden echt vette mazzel!! Op google maps stond 2 uurtjes dus daar op ingesteld, bleek hij echt een enorme omweg te maken dus heeft wel 4 uurtjes geduurd maar goed het was zeker te doen ben wel wat gewend.S'avonds Marije en Marrit weer gezien na bijna 8 maand omdat die ook hier waren, dus lekker gegeten en gedronken en het was zomaar heel laat!  Maar het was erg gezellig :) Volgende dag uitgeslapen en rustig aan gedaan en vandaag een tour gedaan was wel leuk, maar viel ons alle twee wel klein beetje tegen, ondanks dat wel leuk gehad omdat we een leuke groep hadden met uiteraard Nederlanders! Daarom hebben we wel zin in morgen omdat we richting Koh Samui gaan, worden half 8 opgepikt en komen we daar aan rond half 2 in de middag. Hier verblijven we 4 nachten en ik denk dat we zo weinig mogelijk gaan doen, Het word denk lekker op het strand liggen en s'avonds uiteten! maar we hebben ook al best veel activiteiten gedaan daarom nu niks! Net alle twee gedoucht en straks even hapje eten met 2 die we ontmoet hebben zonet wel leuk. Foto's ga ik nu niet meer plaatsen dat zal waarschijnlijk morgen worden, we hebben het nog erg naar ons zin en de tijd vliegt voorbij.. Fenna vliegt 24 juli naar huis en voor mij rond augustus. En dan komt voor mij ook een eind aan dit FANTASTISCHE avontuur!! Maar eerst nog maar volop genieten samen! Wat we ook zeker gaan doen... Ik laat het hierbij en we horen snel weer! Tot gauw mijn volgers....