Alweer bijna 3 dagen in Dalat, Morgen de bus naar Hoi An..

30 april 2019 - Đà Lạt, Vietnam

Dag Luitjes,

Begin weer vanaf het begin, 15.30 uur in de bus gestapt richting Dalat. Het was een slaapbus erg comfortabel, kon lang uit liggen en de stoel was verstelbaar. Dus de 7 en half uur waren zomaar voorbij, rond 11.00 uur bij het busstation daarna nog taxi naar het hostel. Aangekomen bij het hostel begon de mevrouw achter de balie direct beetje boos te doen, omdat je voor 10 uur s'avonds moest inchecken. Dat wisten wij niet dus het gesprek begon al niet zo lekker, na 5 minuten was ik er wel klaar mee want alles was ineens volgeboekt en kon wel op de bank slapen. Dus ben weg gegaan, een brommerrijder aangehouden en vroeg of hij mij naar een ander hostel kon brengen. En dit was geen probleem echt super aardig van hem! Aangekomen in ander hostel was wel genoeg plek spul gedumpt en douche genomen en opbed gegaan.. Volgende dag naar oud trein station geweest daar de trein gepakt naar een oude tempel! Was gewoon leuk dagje niet teveel gedaan lekker relaxt, Vandaag bij de Elefant Waterfall geweest was ongeveer uurtje van Dalat af.. Maar had gisteren dus nog wel een probleem, want zou eigenlijk naar Nha Trang toe maar alles was volgeboekt. De volgende locatie waar ik dan heen zou gaan was Hoi An die was ook vol, Dacht misschien kan ik wel vliegen ja je raad het al vol! :P dus was beetje gefrustreerd, maar losgelaten en maar gaan slapen. Volgende ochtend naar de receptie geweest, hij heeft nog 1 keer gecheckt bleek er nog 1 plek vrij te zijn! Alleen de busrit duurt ongeveer 18 uren dus dat is wel lang.. Maar ik kan in iedergeval verder daar ben ik al blij mee. Heb 3 dagen in Hoi An geboekt en dan kijken we wel weer verder, nu lekker film kijken en dan straks opbed.. Dit was het weer..