De voor bereidingen voor mijn reis...

27 december 2018 - Workum, Nederland

Hallo Volgers,

De meesten heb ik het persoonlijk al verteld, maar ik ga weer een wereldreis maken door Azië. Vorige week heb ik mijn laatste werkweek gehad bij mijn werk zwembad de Rolpeal waar ik 5 jaar gewerkt heb. Ik heb allemaal leuke reacties gehad en goed afscheid kunnen nemen. Maar nu ben ik er toch echt klaar voor ,15 januari om een uur of 4  vlieg ik richting New Delhi (India) hier zal ik mijn reis beginnen. Ik probeer jullie via mijn blog op de hoogte te houden met mooie reisverhalen,foto's,video's om mijn ervaringen met jullie te kunnen delen. Mijn bedoeling is om 1 keer in de week een update te geven.. Voel je niet bezwaard om eens een reacties neer te zetten, dit wordt zeer gewaardeerd. Nu zijn het de laatste voorbereidingen en dan is het zover. Tot gauw en jullie horen van mij.

Groetnis,

Robin..

1. Albert Wolters:
    27 december 2018
    Heel veel succes, beste vriend Robin!!
  2. Barbara:
    27 december 2018
    Wat heb ik de afgelopen tijd met je mee geleefd, Robin. We hebben veel met elkaar over je reis en andere zaken gesproken, de voorbereidingen van de reis, het sparen, zeker en onzekerheden....je deelde veel en ik vond het boeiend om dat hele proces te volgen. Ook tijdens je reis zal ik je blijven volgen. Ik ga je missen, maar zal genieten van de foto's en je verhalen. Heel veel plezier, geniet ervan. Liefs, Barbara
  3. Janny Dijkstra:
    28 december 2018
    Lieve Robin, ik ga je zéker volgen hier. Ga GENIETEN van je reis en belevenissen, wees voorzichtig en heel graag tot later (wanneer kom je deze kant weer uit is de bedoeling?). Oant sjen!!!
  4. Dirk en Fimmy:
    9 januari 2019
    Lieve Robin
    Natuurlijk ga ik je volgen.
    Dirk en Fimmy
  5. Louise en Henk Tot:
    10 januari 2019
    Robin, hele goeie reis en we volgen je👋
  6. Carla Kerssens (korfu):
    14 januari 2019
    Robin heel veel reisplezier toegewenst
  7. Herman en anja:
    15 januari 2019
    Veel plezier en wij gaan genieten van je reis verhalen
    Herman en Anja
    Goede vlucht