Aangekomen in New Delhi, En de volgende plannen maken....

16 januari 2019 - Delhi, India

Ha goeie,

Zo nu ongeveer 2 uurtjes in New Delhi, wel weer wennen aan de drukte. De vlucht ging wel redelijk niet veel geslapen, dus probeer vannacht een goede nacht te draaien. De Kamer viel erg tegen omdat erg smerig was en dan overdrijf ik niet, dus om een upgrade gevraagd en dit is goed genoeg! Morgen ga ik met de trein naar Jaipur om 6 uur s´ochtends, Zou de nachttrein nemen maar dit zit voor de komende 2 weken helemaal vol geboekt. Dit komt omdat er 1 keer in de 12 jaar is er in india een groot feest waar miljoenen mensen op afkomen, hier kwam ik achter toen ik het ticket al geboekt had.. dus de planning wordt een klein beetje anders en zal ik meer de bus of auto pakken. Vanavond een lekkere warme douche en vroeg naar bed.. Nog even geen foto´s die zullen in de komende dagen wel eens komen.. we horen!

Groetnis,

Robin

1. Barbara:
    16 januari 2019
    Nou leuk, de eerste stap is gemaakt. En de planning zal nog wel eens vaker in de war geschopt worden, maar het geeft weer ook nieuwe kansen :-)
  2. Albert Wolters:
    16 januari 2019
    Leuk om je verhaal te lezen en je avontuur te volgen! Heel veel succes mijn vriend!
  3. Afke:
    Hey
    Leuk om zo op hoogte te blijven !
    Ben echt heel benieuwd naar je verhalen
    Geniet ervan , afke
  4. Janny:
    16 januari 2019
    Geniet van je tijd daar...ik volg je wel vanuit het verre Fryslân!
    Groetnis, Janny
  5. Tom:
    16 januari 2019
    Leuk man good om te horen dat je veilig aangekomen bent! Succes met de andere manier van reizen!
    Groetjes Danny en Tom
  6. J.H. Dijkstra:
    16 januari 2019
    Fijn dat je goed bent aangekomen, wij hebben leuke foto's ontvangen van jullie op schiphol, we hopen dat je een leuke tijd hebt daar en dat je gaat zien en beleven wat je graag wilt en dus van onze kant heel veel " SUCCES "

O ja, 1 oktober is op en dinsdag, komt mooi uit hè, hebben we de rest van de week vrij .
  7. Gerrit Kan:
    Robin .
    Fijne reis gewenst , en veel schone slaap plekken :)
    Was er op het dak van die trein ook geen plek meer ?
  8. Mem:
    16 januari 2019
    Mooi dat je na een lange voorbereiding je weer een bijzondere reis gaat maken. Lekker genieten en vooral mooie herinneringen maken waar je altijd weer met plezier naar kunt terugkijken!
    Dikke tut van Heit en Mem