4 daagjes Koh Samui gehad, nu op naar Koh Phangan..

17 juli 2019 - Ko Samui, Thailand

Dag allemaal,

Even bij het begin beginnen, heenweg naar Koh Samui de rit en de boot rit goed verlopen.. Het kost altijd veel tijd maar we komen er altijd! Omdat we de laatste 2 half 2 week veel gezien en gedaan hebben, vonden wij het tijd om heel hard te relaxen. En dat hebben wij zeker ook gedaan, leuk eiland mooie stranden en goede restaurants! 1e dag waren we eigenlijk kwijt aan reizen, volgende dag op het strand geweest en s'avonds uiteten geweest.. dag er na scooter gehuurd om even rond om het eiland te gaan. Onderweg hadden we ook nog een lekke band, omdat de wegen hier niet super goed zijn. Voor 3 a 4 euro weer laten maken dus koopje! Gisteren uitgeslapen en een goed ontbijt gehad en gechillt bij het strand, ja wat een leven zo heerlijk vinden wij niet erg hoor! In Koh sok hadden wij een stelletje ontmoet en die zei ja echt heel duur eiland, eten en drinken nederlandse prijzen. Maar wij hebben gewoon 1 tentje gevonden waar je echt super lekker kon eten en spot goedkoop ook nog. Dus daar zijn we wel 3 keer geweest, maar als je gewoon even verder kijk en een straatje in duikt vind je van zelf wel iets! We zijn nu aan het wachten op de boot om naar Koh Phangan te gaan, wel zin in want was genoeg hier op Koh samui. Want morgen is de Full Moon Party hier dus we zijn heel benieuwd! Zal wel druk zijn dus hopelijk leuk feestje op de planning! Ik laat het hier weer bij tot laterzzz

Groet,

Robin & Fenna

1. Herman en anja:
    17 juli 2019
    Wat een mooie foto's
    Knap stel zijn jullie
    Zo leuk om te zien hoe blij jullie zijn
    Liefs heit en mem
  2. 17 juli 2019
    Mooie foto's van jullie heel veel geluk met jullie en groetjes van ons uit workum