3 dagen Phong Nha gehad, vanavond nachtbus naar Ninh Binh.

9 mei 2019 - Phong Nha, Vietnam

Hallo allemaal,

Jeetje tijd vliegt voor mij echt voorbij, voor jullie zal dat niet zo voelen maar omdat je zoveel activiteiten onderneemt. Maar goed 2 dagen Hué gehad was prima, wat plekjes bezocht waarvan het verlaten waterpark een beetje tegenviel. 2 dagen geleden bus gepakt naar Phong Nha, het hostel waar ik verblijf lijkt wel een hotel en spot goedkoop.. Gisteren een scooter gehuurd en een soort van loop gedaan die ongeveer 50 km was. Daar heb ik de Dark cave bezocht waar je ging ziplinen,Kajakken en zwemmen,was wel beetje duurder maar wel leuk! Even lekker actief bezig zijn, we zijn ongeveer 2 uurtjes onderweg geweest helaas geen foto's gemaakt. Maar wel 2 foto's gekocht die ze daar maakten, daarna door gereden naar Paradise Cave een enorme grote Cave maar wel super mooi hoor!! Ook de rit zelf door de natuur is ongelofelijk prachtig zeg, het lijkt soms wel als je in een film zit elke keer weer verschillend dus ook goed de tijd genomen om daar van te genieten. Onderweg kwam ik nog 2 dames tegen ook uit Nederland dus het laatste stuk samen gereden! Vanavond om 21.30 pak ik de bus naar Ninh Binh en de bus rit is ongeveer 8 á 9 uurtjes dus we komen rond 5 uur aan. Een meisje die hier ook een hostel kamer had, heeft de zelfde bus dus misschien gaan we even samen reizen, omdat we alle twee de Ha Giang loop willen doen. Zoek maar eens op internet, ik denk dat dit echt een hoogtepunt wordt van mijn reis van Vietnam. Maar ik zie wel hoe het loopt, morgen hele dag door Ninh Binh touren want dat moet ook mooi zijn! Dus heb nog allemaal mooie avonturen in het vooruit zicht. Paar dagen geleden al wat voorbereidingen gedaan voor China, want daar heb je wel bepaalde dingen nodig om het land in te komen. Heb mijn vlucht al geboekt naar Hong Kong om het visum te regelen. Ik zie dit wel goed komen als ik het binnen heb ga ik de grens over naar China. Het liefst ben ik daar nog niet mee bezig maar dit moest wel en denk dat het zeker de moeite waard wordt. Nu even bezig met een sollicitatie brief te schrijven omdat ik in september een nieuwe opleiding ga volgen (management opleiding) , dus ook al wat voorbereidingen hiervoor.. Dit was het wel weer en zal jullie snel weer een update geven wat heb allemaal gedaan en gezien heb! tot snel groetjes van mij!

Robin.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tom:
    9 mei 2019
    Wow mooi daar hoor! Super dat je het nog steeds zo naar je zin hebt!😊 spreken elkaar binnenkort vast wel ff weer, heel veel plezier daar nog!! Groetjes en een goede reis verder😃
  2. 9 mei 2019
    Al weer mooie foto's en de groetjes van ons uit workum
  3. J.H. Dijkstra:
    9 mei 2019
    Al weer een leuk verhaal en mooie foto's, fijn dat je geniet en vooral heel veel succes met solliciteren en we hopen dat je een fijn stage adres gaat vinden !!!