3 dagen Katba gehad, vandaag de bus gepakt naar Hanoi en einde Vietnam is in zicht!

19 mei 2019 - Hanoi, Vietnam

Dag allemaal,

Na een bus reis van 11 uren aangekomen in Katba, wel redelijk geslapen in de bus dus dat was top! Daarna nog met de boot over en de taxi stond klaar dus dat was goed geregeld. Had 3 nachten en 4 dagen in Katba, was lekker klein eiland waar ik volop gerelaxt heb, de s'middags even rond gelopen en bij het strand gekeken en natuurlijk gezwommen. Volgende dag uitgeslapen omdat afgelopen 8 dagen veel heb ondernomen en steeds slecht heb geslapen, was het tijd om even goed uit te rusten. Volgende dag ook helemaal niks gedaan, en ja dat kan ik ook haha.. De dames nog ontmoet die ik in de loop ontmoet heb , dus met hun gezellig opstap geweest! Gisteren een tour gedaan waar we 3 eilanden bezocht hebben waar onder een gedeelte van Ha long bay, ben niet in plaatsje zelf geweest omdat ik dit een mooi alternatief vond. Was wel leuk maar had er wel iets meer van verwacht, maar goed vermaakt hoor! Vandaag met de bus naar Hanoi gegaan en aangekomen op het eind van de middag, zonet even wat gegeten en klein rondje in de stad gelopen. Morgen is er een gratis tour van het hostel die ik denk ik ga doen, dan ga we 3 uren door de stad lopen waar we denk ik de mooie plekjes gaan bezoeken.. Ook heb ik alle papieren uitgeprint voor elkaar voor China, en blijf realistisch hoop dat het visum gaat slagen en heb 3 nachten in Hongkong geboekt. Maar kijk er niet raar van op dat het meer tijd gaat kosten voor dat ik het visum heb. Als ik nu terug kijk op Vietnam heb ik echt een top tijd gehad, en noorden was toch wel meer favoriet dan het zuiden. Ga nu nog lekker genieten van mijn laatste dagen Vietnam en dan is het tijd om verder te gaan! Ga vanavond vroeg slapen zodat morgen weer vroeg op kan, want in Hanoi is het ook gewoon 38 graden beetje te warm..  tot kiekus!

Groet,

Robin

1. 19 mei 2019
    Mooie foto's Robin en mooie land ge nieter er van je kan maar een keer doen