3 dagen Hoi An gehad, vandaag aangekomen in Hue..

5 mei 2019 - Hue, Vietnam

Hallo People,

Jeetje wat vliegt de tijd voorbij, vandaag al 112 dagen onderweg en nog steeds leuk!  En ik hoop dat jullie het ook nog leuk vinden om mij te volgen in dit avontuur!  Zal nog even vertellen hoelang de bus reis geduurd heeft, rond de 20 uur dus was wel even klaar met de bus.. Heb niet echt kunnen slapen, dus bij aankomst van het hostel direct douche genomen en op bed gegaan. De s'middags even een strandje gepakt en ook nog de stad even in geweest. Leuke stad maar wel vrij toeristisch maar met een leuke sfeer en misschien weten sommigen dat wel maar Hoi An is een goede plek om je eigen pak te laten maken. Dus jullie raden het al, dit natuurlijk gedaan, met een super resultaat erg blij mee! (en Fenna ook)  Koste wel even tijd in de 3 dagen 3 keer passen tot alles goed was.. Volgende dag de hele stad aan het verkennen geweest en er waren ook leuke plekken om uit te gaan,zelf een plek gevonden waar we zelf live muziek konden maken. Had in het hostel een Ozzy ontmoet genaamd Nigel hele relaxte gast dus daar wel wat tijd mee door gebracht. Bij het hostel was een zwembad aanwezig wat ik zelf erg prettig vindt, ook wel beetje logisch als je 4 á 5 jaar bij een zwembad gewerkt hebt. En heb de laatste dag nog een Eco/kookcursus gevolgd, eerst naar de markt geweest waar we uitleg kregen over bepaalde groente en fruit, ook bij de vlees en vis afdeling geweest wat wel vaker gezien heb maar blijft toch wel apart. Zelf nog een bepaald soort kruiden gekocht die ik thuis ga proberen bij bbq vlees.. Vervolgens door naar de kleine bootjes om te gaan vissen, was niet bepaald succes maar het ging om het idee. Daarna door naar de plaats waar we gingen koken, vond zelf dit het leukste gedeelte.  De vrouw die les gaf was vrij streng dus we moesten goed opletten. In totaal 4 gerechten gemaakt, die we daarna konden opeten. rond half 2 s'middags weer terug en in een keer door gegaan om het pak weer te passen. Vanmorgen om half 8 de bus gepakt naar Hue, dit was ongeveer 3 uurtjes dus viel mee. Ook direct spullen gedropt en naar 3 tempels geweest was wel beetje warm maar goed te doen. Morgen de stad zelf even verkennen, want wat ik gehoord heb moet dit wel leuk zijn dus ben benieuwd. Verder gaat het goed met mij en met jullie ook? we horen snel weer en zal ook weer wat foto's plaatsen! laterzz

Groet,

Robin

1. Sander & Tess:
    5 mei 2019
    Leuk! En mooi pak laten maken, sjust dr keurig ut!
  2. J.H. Dijkstra:
    Hallo Robin,
    Ja een prachtig pak, staat je goed, mooi dat het Fenna haar keus ook is, zij weet geen datum, maar jij en ik wel, het staat in de agenda " 01- 10 - 20?? " verder mooie foto's en het verhaal weer even mooi, geniet want nog even en je gaat weer naar het mooie Workum en / of St. Jut, hartelijke groeten !!!
  3. Carin:
    5 mei 2019
    Staat je goed dat pak Robin!!
    De foto's bij je verhaal zijn geweldig.
    Groetjes
  4. Janny:
    6 mei 2019
    Zozo meneer Keuning dat sjocht der mar kreas út hear! Top.