alweer 3 dagen op 4000 island op Don det, 25 april Vietnam..

21 april 2019 - Don Det, Laos

Hallo allemaal,

Met de bus richting 4000 islands gegaan, was een kort tripje van ongeveer 2 half uur. Eenmaal aangekomen op het eiland richting het Guesthouse gelopen met een fijn uitzicht+ hangmat super chill.. Samen met Otto Nederlandse jongen met de fiets rond om het eiland geweest, je kon ook naar andere eiland omdat er een brug is! Hier enorme grote en mooie watervallen, weer compleet anders wat ik bij de loop van Pakse heb gezien. Maar ook gewoon leuk om dit op de fiets te doen voor 1 euro kan je de hele dag de fiets gebruiken. Dus 1e dag waterval gezien en lekker gezwommen en lekker gerelaxt, De s'avonds een Kajak tour geboekt en de daarna nog even café in geweest nog allemaal leuke backpackers ontmoet! volgende dag om 8 uur was ik bij het ontbijt en daarna direct in de kajak, eerst langs 1 waterval weer in de kajak. door naar andere waterval daarna lekker lunch gehad met een uitkijk naar de zoet water dolfijnen die niet veel meer voorkomen. Daarna naar de grootste waterval geweest van zuid-oost Azie geweest en echt enorm groot. Verder een leuke dag gehad, en s'avond met de groep nog even wat gedronken. Gisteren ook weer met de fiets rond om de 2 eilanden geweest, Vandaag 3 andere Nederlandse jongens ontmoet waar mee ik paar uurtjes mee heb gekaart. vanavond nog even hapje eten en misschien nog even rond het eiland.. Ik vermaak mij hier nog wel en zit mijn laatste paar daagjes hier nog mooi uit tot 23 a 24 april. Dan weer terug naar Pakse voor nog 1 nachtje.. Dit was het weer tot kiekus..

Groet,

Robin

1. 21 april 2019
    Mooie foto's Robin en heel fyne paasdagen ge wenst
  2. Cor Wijker:
    21 april 2019
    Wow! Ziet er prachtig uit!
    Vanuit Ho Chi Min (Saigon) wel even naar de Mekong Delta gaan. Met boot over rivieren en olifant vis eten.
  3. Carin:
    23 april 2019
    Prachtig
    En nog sportief bezig ook 🤗