28 Januari aangekomen in Calcutta, morgen richting Mumbai....

30 januari 2019 - Calcutta, India

Hallo allemaal,

Even terug te komen op mijn treinreis die is redelijk verlopen ondanks dat ik 4 uren vertraging had en op de grond moest wachten omdat het zo druk was. Ik was mooi op tijd 1:30 was ik daar al en 2:30 ging mijn trein toen ik mijn treinnummer niet zag op het bord heb ik even rond gevraagd en bleek inderdaad dat die een flinke vertraging had, dat was even een baal momentje.. Maar eenmaal in de trein goed kunnen slapen, bed was goed ik had een kussen+deken dus dikke prima!  Na 13 uren eenmaal aangekomen in Calcutta leek het op het eerste gezicht best schoon, dus ik dacht nou deze stad gaat met de maatschappij mee, maar dit bleek al gauw niet zo te zijn haha.. hier ook overal vuil en veel straathonden 1 woord chaos, maar heb de afgelopen 2 dagen veel gelopen en rond gekeken ook tempels bezocht waar ik geen foto's mocht maken. Na 4 dagen is het genoeg geweest en heb een vliegticket geboekt naar het zuiden naar Mumbai. Mijn vlucht is morgen om 12.40 en zal aankomen om 15.15 uur. Hier ga ik Raghav weer ontmoeten ik heb hem leren kennen in Jaipur en we hadden zo'n leuke tijd gehad en hij zei als je naar Mumbai komt,zijn woonplaats,moet je mij even een berichtje doen, en dat heb ik gedaan dus we gaan even afspreken. En voor mij wel makkelijk hij spreekt de taal en weet precies de mooie plekken te vinden ideaal! Ooh ja ben ook bijna jarig.. 3 februari groot feest in Mumbai jullie zijn allemaal uitgenodigd! ;) zal nu lekker slapen.. dit was het weer tot gauw!