2 dagen Luang Pragan gehad, nu 3 dagen in Van Viang.. en dan?

6 april 2019 - Vang Vieng, Laos

Hallo allemaal,

Het is weer even een tijdje geleden, jullie waren vast nieuwsgierig wat ik nu van Laos vind. Wat ik tot nu toe gezien heb is erg mooi en wat dan? Ik zou zeggen bekijk de foto's even dan weet je wat ik bedoel. Toen ik in Luang Praban was aangekomen, de 1e dag rondom de stad geweest en al vast een scooter gehuurd voor de volgende dag, want ben naar de waterval Kuang Si geweest. De s'avonds weer een Night market bezocht dat je eigenlijk overal hebt maar toch weer heel verschillend. Na 2 dagen was het weer tijd om verder richting Van Viang, te gaan, leuk stadje met karakteristieke eigenschappen. bij aankomst direct wat gasten van de kamer ontmoet. Ik zei kom we gaan naar Lagoon 1, zodat je toch nog iets gedaan hebt die dag omdat je de hele dag bijna in de bus zit. Volgende dag een scooter gehuurd samen met Jay en de kosten waren 2 euro per persoon, spot goedkoop voor 1 scooter want Jay had geen rijbewijs. Hier waren sommige wegen behoorlijk slecht maar het is allemaal goed gegaan! We hebben wat mooie plekjes kunnen bezoeken. Ook hier al weer 2 dagen gehad en blijf morgen nog 1 dagje en dan waarschijnlijk verder naar Vientiane daar kun je de Boeddha park bezoeken en dat lijkt mij wel wat. Verder weet ik nog niet precies wat ik daar ga doen maar dat zie ik dan wel.. Ook ben ik al een klein beetje aan het nadenken over Vietnam, ga ik met de brommer Vietnam verkennen of toch met de bus.. En willen jullie ook al weten wat ik na Vietnam ga doen? Ik ga het verklappen in plaats van Cambodja ga ik naar China, deze keuze is ontstaan omdat ik iets anders wil. China had ik al een langere tijd in mijn hoofd. Waarschijnlijk zal dat ook meer een uitdaging worden, Chinezen daar spreken bijna geen Engels en Google en whatsapp kun je daar niet gebruiken... Als ik het Visum voor elkaar krijg ga ik daar heen! Maar nu eerst volop genieten van Laos want ik heb nog dik 3 weken dus ik ben heel benieuwd! Morgen even relaxen want het is zondag ;) Bij het hostel is een zwembad dus ik vermaak mij wel en vanavond misschien even opstap met wat mensen van het hostel.. Ooh ja had een bericht geplaatst in Bangkok en zou foto's uploaden maar dat lukte niet, Dus er komen ook nog wat foto's aan van de laatste dagen in Kuala Lumpur en de foto's van nu natuurlijk! Geniet ervan en ben benieuwd wat jullie er van vinden.. laterzz

Groet,

Robin

1. Herman & anja:
    Mooie foto s
    Fijne tijd nog en voor later
    Goede reis verder
    Groet van uit Friesland
  2. J.H. Dijkstra:
    6 april 2019
    Hallo Robin, Ja een mooi zwembad in de vrije natuur, nog even en dan is in Workum het oude zwembad denk ik ook in de buitenlucht, misschien vragen ze jou wel een kundig advies, jij hebt nu ervaring en daar zouden ze gebruik van kunnen maken, we zien in Friesland nergens zo'n mooi zwembad en dat is op de foto's duidelijk te zien, een goede reis en veel plezier in China en voorzichtig met die scooter !!!!!
  3. Janny:
    6 april 2019
    Kijk dat zijn plaatjes waar ik blij van word...Nice Robin!!! Have fun daar nog de komende tijd. Ik blijf je volgen!
  4. Tom:
    6 april 2019
    Wow Nice hoor! Wel super mooi daar.. heel veel plezier nog groetjes van ons!
  5. 6 april 2019
    Hoi Robin mooie foto's hoor en groetjes van ons
  6. Tessa:
    7 april 2019
    Wauw, wederom super mooie foto's! Wat een omgeving... :)

Veel plezier en succes in China, dat was persoonlijk niet mijn eerste keuze geweest... Maar mijn gevoel is natuurlijk gebaseerd op wat ik hoor en denk, niet op realiteit. ;) Ben heel benieuwd hoe het daar is en wat je ervan gaat vinden!

We missen je toch wel een beetje hoor, vanavond voor het eerst dit jaar gebarbecued. :)

Tot snel en horen graag van je!