1 dag Kuala Lumpur gehad en 3 dagen op Pangkor eiland gehad, morgen naar Ipoh...

23 maart 2019 - Pangkor, Maleisië

Ha goeie,

Ja het is weer even geleden maar ik ben er nog, Dag 1 in Kuala Lumpur verbleven en kwam pas laat in de middag aan. Heb mijn spullen gedumpt en ben direct naar het zwembad gegaan die zich op de 47ste etage bevond en wat een super uitzicht het voelde bijna als of ik in Singapore was bij Marina bay.Dit was alleen dan de wat goedkopere versie! (Kijk bij de foto's)  Daarna even hapje gegeten even opgefrist en ben ik de stad in gegaan om natuurlijk de Petronas Twin towers te zien, erg mooi en wat foto's gemaakt. Ook even van het moment genoten wat je soms wel eens vergeet, als je aan het reizen bent zit je soms zo in een flow van dingen zien en weer verder. Ik hou er persoonlijk ook van om even van het moment zelf te genieten! Maar goed dus paar dagen geleden van uit Kuala Lumpur de bus gepakt naar Lumut om daar te boot te pakken naar Pangkor waar ik nu al 3 dagen ben. Bij aankomst direct scooters gehuurd om zo het hele eiland te kunnen verkennen, hier ook prachtige stranden waar we natuurlijk tijd hebben door gebracht, en s'avonds lekker vis eten wat echt super vers is en ook behoorlijk lekker is. Gisteravond nog een mooie zonsondergang gezien, en vanmorgen vroeg de zonsopgang gezien dus dat was een mooie combinatie en heb dit samen met Jackson gedaan uit Nieuw-Zeeland die ik ontmoet heb in het hostel, morgen ga ik alleen naar Ipoh een oud mining dorp te bezoeken met veel history en geschiedenis wat mij wel interessant leek.Hebben jullie al over na gedacht waar ik heen ga? Nou ik zal het jullie vertellen het volgende land waar ik heen ga is Laos.. En dan waarschijnlijk daar naar Vietnam. Ik hou het hier weer bij en hoop dat jullie blijven volgen tot snel.. doeidoei!

Groet,

Robin

1. Heit:
    23 maart 2019
    Hoi Robin, wat makkesto geweldige dingen mei op dyn reis en wat skriuwst d'r moai oer, it is krekt of reizigje wy mei dy mei. En machtich fansels om dyn baantsjes te swimmen op grutte hichte. Wat leuk ek dast minsken ûnderweis trefst wer'st nije dingen mei ûndekst...wat in 'vreselijk leven'....ENJOY!!!
  2. Hendrik:
    23 maart 2019
    Prachtig foto's en een leuke reis verslag. Nou feniet er nog maar van voor je het weet is het weer voorbij. Groetjes erica en Hendrik
  3. J.H. Dijkstra:
    23 maart 2019
    Hallo Robin, Ja ik had al eerder geraden dat het " St.Jut " zou worden waar je naar toe zou gaan, met 2500 van je 3000 volgers daar 2 dagen op het vliegveld gestaan, maar geen Robin, nu weten we dat het Laos wordt en daar wensen wij jou ook mooie dagen, veel plezier, lekker eten, wij bijten wel op een houtje, ddddddddddddddddoeeiiiiiiiii
  4. Carin:
    Volop genieten!!!!
  5. 23 maart 2019
    Ge niet er maar van en mooie foto's van je reis en groetjes van bart joukje en johan
  6. Afke:
    24 maart 2019
    We genieten met je mee 😎
  7. Janny:
    24 maart 2019
    Prachtig die zonsopkomst en zonsondergang ook daar Robin!
  8. Ma Gyan Lino Merkus:
    24 maart 2019
    Dag Robin . Wat ben je op een bijzonder deel van onze wereld .
    Ze weten ook daar wat bouwen is.Wat een torens en een zwembad nota bene op zo'n hoogte . Leuk om te zien hoe je er van geniet . Goede reis verder.
  9. Herman & anja:
    Mooi verhaal Robin
    Goede reis naar Laos en genieten
    Maar weer daar .
    Groetjes Herman & anja
  10. Bianca Homma:
    25 maart 2019
    Hoi Robin! Pake stuurt me trouw al je verhalen door, dus ik lees ook nog steeds mee. Wat een prachtige reis, mooie foto’s en wat schrijf je leuk. Zelf heb ik het zelfde ‘rondje’ ook eens gemaakt, dus veel herkenning.
    Laos was mijn grote favoriet.
    Veel plezier, geniet ervan!
    Groetnis Bianca